Tommy, aa det lär vi göra intressant efterssom jag inte har nå grepp Fast du måste räkna vikten på dig själv också eller väger moppen 20 och du 20? hahah
En liten update Har fått hem stakarna nu så är bara lager kvar sen börjar bottendelen bli klar. Blocket är ju på borrning osv. Har en dålig bild på staken som jag tog med min dåliga mobilkamera för den andra kameran har flickvännen så.
Kolvarna är wiseco och dom köpte jag ny-begagnade av en kille som hade köpt fel storlek till sin Stakarna köpte jag på japtuning.se Wiseco kolvarna finns även där
Motor och låda i bilen nu också har inga bilder en. Tänkte försöka med en uppstart imorgon, ska bli intressant för kompet kändes dåligt så kanske blir att lyfta igen haha Men får dra i lite olja i cylindrarna och varmköra och hoppas på bättre tider
Skrothögen är startad nu! Massa småmeck och sen ställa in soppan osv. Vill ha hem min 3" racekatt osv så jag kan få ihop den och kanske få en körbar bil i helgen!
Småmeckar med massor av skit nu tills jag får 3" katten så jag kan svetsa ihop avgassystemet och sen åka ut och ställa bränsle osv. Satte även dit fronten idag och blev en del kapande för att få dit den med intercoolern, fast jag tyckte det vart snyggare än förrut iallafall
Motorn vart ganska mycket högre upp med nya motorkuddarna så får se om jag får dit krängningsstaget över motorn. är ganska tight till huven redan nu
Kan ju även säga att det mesta är klart och har fått sig en provtur, går som en påse skit och har bara ställt in så att den startar och går frammåt. En riktig mappning kommer snart sen ut och bränna lite däck