2817
Sök

Söker ideer på hur ja kan få det att se lite fräckare ut när man står med skuffen öppen!

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
ja som topic lyder. alla ideer mottaget hjärligt!

såhär ser det ut i dagsläget:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/18300/1047849_24hc1c.jpg
ignorera multimetern, den sitter bara där för att ja skulle se hur det funkade.

har lite ideer själv som jag tror skulle kunna bli bra men ni får gärna fylla på smile
det jag har funderat på är:

spegel på golvet.
strobljus ute vid sidorna
lacka och limma saabemblem på lådan.
brandsläckare i någon polerad variant? (sån liten)
baseballträ i ALU som sitter snyggt monterat på lådan, kanske lackat i bilens färg?

MVH

122 Inlägg
28 januari 2011
Varför ett lackat baseballträ? Så att du kan misshandla folk med stil?

killercow
28 januari 2011
skippa baseballträ. vet folk som åkt dit för dom haft de i bilen. vet inte riktigt vad de rubriceras för som brott. men de har nått med att polisen ser det som att de ska användas som vapen vid slagsmål

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
28 januari 2011
Trådstartare
PorreHattyr skrev:

sett dom som haft de som utsmyckning/hålla luckan uppe. rätt coolt kan jag tycka smile
och nej, det kommer INTE att användas till annat än att kolla på isåfall.

MVH

122 Inlägg
28 januari 2011
killercow skrev:
skippa baseballträ. vet folk som åkt dit för dom haft de i bilen. vet inte riktigt vad de rubriceras för som brott. men de har nått med att polisen ser det som att de ska användas som vapen vid slagsmål

Jomenvisst, blir man ANMÄLD om man har en golfbag full med järn9or också?

122 Inlägg
28 januari 2011
FreddeLi skrev:
PorreHattyr skrev:

sett dom som haft de som utsmyckning/hålla luckan uppe. rätt coolt kan jag tycka smile
och nej, det kommer INTE att användas till annat än att kolla på isåfall.

MVH

Jag skulle kollat närmare på en brandsläckare isf, är ju inte bara utsmyckning liksom smile

killercow
28 januari 2011
PorreHattyr skrev:
killercow skrev:

har du en golfklubba i bilen så kan dom säkert se det som vapen om du kör runt med den i bilen.
inte alls ovanligt att folk åkt dit för dom har haft järnrör och baseballträ i bilen.

polisen menar på att det knappast är troligt att man ska åka spela baseball sent en fredagkväll.
men som sagt det är en del som åkt dit för detta så varför ifråga sätter du de?

122 Inlägg
28 januari 2011
killercow skrev:
PorreHattyr skrev:
killercow skrev:

har du en golfklubba i bilen så kan dom säkert se det som vapen om du kör runt med den i bilen.
inte alls ovanligt att folk åkt dit för dom har haft järnrör och baseballträ i bilen.

polisen menar på att det knappast är troligt att man ska åka spela baseball sent en fredagkväll.

Så det är förbjudet att ha saker i bagaget om man inte ska använda dem inom de närmsta timmarna? ok sunt resonemang från polisens sida. Jag förstår att de bara försöker förhindra brott men det kan faktiskt gå ut över oskyldiga med.

killercow
28 januari 2011
PorreHattyr skrev:
killercow skrev:
PorreHattyr skrev:

Så det är förbjudet att ha saker i bagaget om man inte ska använda dem inom de närmsta timmarna? ok sunt resonemang från polisens sida. Jag förstår att de bara försöker förhindra brott men det kan faktiskt gå ut över oskyldiga med.

absolut. men dom bedömmer nog utifrån sitvationen oxå. dom fall jag känner till så har det handlat om att baseballträt legat inne i bilen. fastskruvat i bak är nog inga problem. alltid en chansning och beror nog på vilken polis oxå.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
29 januari 2011
Inne i bilen är en sak, men i kofferten? Fast basebollträ är rätt töntigt endå. Folk kommer tro att du försöker leka gangster.....

Kör på nått annat. Släckare och fejkade nos tuber är också urtjatat. Hade jag varit som dig så hade jag försökt "gömma" så gott det går o sen stått o spelat på som fan ist. Sen när du öppnar kofferten o ska visa så tänker folk bara "WTF? var är steron!?!?!?!"
Senast redigerat av AcesHigh666 (29 januari 2011)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

515 Inlägg
29 januari 2011
måste bara skriva till dom som pratade innan om "vapen", golfklubbor m.m är "olagligt" att åka runt med efter typ en viss tid där polisen vet att inga banor är öppna och tex om du är mitt i stan med dom.

ONT; brandsläckare hade jag satsat på:)

§9 Annonsering gäller även signaturen!

killercow
29 januari 2011
Byta tyget så de går ihop lite battre med övriga tyget ibak?

Sök