3562
Sök

Glasfiber skärmar från L-M-R??

96 Inlägg
14 februari 2011
Trådstartare
heej..

någon som har köpt 960 framskärmarna från lmr i glasfiber? köpte mitt addon och allt i glasfiber av dom, och det var mycket bra, så är det samma om skärmarna? passformen och allt?

mvh

96 Inlägg
17 februari 2011
Trådstartare
ingen som har köpt dom? :S

215 Inlägg
24 februari 2011
Ska hämta ut mina i morgon. Köpte 960 anpassade till 940 huv

96 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
okeej.. hmm var det din bil dom höll på med? för jag pratade med lmr och han skickade mms på dom, och det såg kanon ut!! så ska nog köpa dom senare efter sommaren, du kan ju säga till hur dom verkar vara i verkligheten när dom är anpassade efter 940 torpeden smile

215 Inlägg
24 februari 2011
Kan det säkert vara. Ska hämta ut dom i morgon. Du får gärna sända mmset till mej om du har det kvar

96 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
okeej smile aa det kan jag, skicka pm!

173 Inlägg
25 februari 2011
vilka är lmr och har dom delar till andra bilar än volvo ?

96 Inlägg
25 februari 2011
Trådstartare
Nazgul skrev:
vilka är lmr och har dom delar till andra bilar än volvo ?

ett företag!!!
kika in deras hemsida, dom har bara massa volvo delar!!
http://l-m-r.se/index.do

173 Inlägg
25 februari 2011
Synd...Va länge sen man höll på med volvo..

215 Inlägg
28 februari 2011

18 Inlägg
5 mars 2011
Hej!
Jag tycker skärmarna är riktigt bra, och jag har bara vart med om nöjda kunder än. smile

Mvh Lina  //LMR..

215 Inlägg
6 mars 2011
Skärmarna är bra och fint gjutna. men hörna var under all kritik. inte alls fint gjort. men nu sitter dom på bilen iaf:)

96 Inlägg
6 mars 2011
Trådstartare
okeej, dom kanske ska göra två mallar, en som är en vanlig 960 skärm och en som passar med 940in.. vet inte om det är svårt för dom att göra det, men tror nog helt klart att det skulle vara bättre än att göra om dom så..

215 Inlägg
7 mars 2011
Jo helt klart så är färdiga formar bäst. Trodde att dom hade färdiga gjutformar när jag beställde. Men dom hävdar nu på tpc att dom har färdiga formar nu och att mina vart som dom vart pga att jag behövde dom fort.

Anser dock att man borde ha färdiga formar om man anonserar ut en vara. Men men dom sitter på bilen nu. Få se hur länge dom håller i sommar innan lacker spricker.

Finns även en bild på min bil i tpc tråden

10 Inlägg
23 mars 2011
NoCooL skrev:
Jo helt klart så är färdiga formar bäst. Trodde att dom hade färdiga gjutformar när jag beställde. Men dom hävdar nu på tpc att dom har färdiga formar nu och att mina vart som dom vart pga att jag behövde dom fort.

Anser dock att man borde ha färdiga formar om man anonserar ut en vara. Men men dom sitter på bilen nu. Få se hur länge dom håller i sommar innan lacker spricker.

Hej Mats!

Som sagt du fick svar på TPC varför de blev som de blev.. De var för att du hade sådan panik med att få skärmarna, sen är de olyckligt att de blev som de blev..

Sen att de skulle spricka, är de folkrace du ska köra? wink Nää men de tror jag knappast de kommer göra..

Så är de något mer du funderar på så kan du ringa mig så löser vi de..

0736493772

Nu finns de iaf färdiga formar och skulle de vara några problem får du som sagt höra av dig..

Mvh
Mikael
LMR

173 Inlägg
23 mars 2011
Synd att dom inte har skärmar till BMW ! sad

215 Inlägg
25 mars 2011
Ni kunde kastat med lite fula dekaler iaf wink Men skärmarna är på plats nu och vart bra efter några timmars jobb. Håller säkert bra

Folkracebanan nästa! tongue

Mvh mats

Lange-Mikael skrev:
NoCooL skrev:

Hej Mats!

Som sagt du fick svar på TPC varför de blev som de blev.. De var för att du hade sådan panik med att få skärmarna, sen är de olyckligt att de blev som de blev..

Sen att de skulle spricka, är de folkrace du ska köra? wink Nää men de tror jag knappast de kommer göra..

0736493772

Nu finns de iaf färdiga formar och skulle de vara några problem får du som sagt höra av dig..

Mvh
Mikael
LMR

10 Inlägg
27 mars 2011
Hej Mats!

Vi har inga fula dekaler.. wink
Men vi nästa beställning lovar jag att de kommer följa med.. smile

Haha, ta de lungt på banan..

Mvh
LMR

NoCooL skrev:
Ni kunde kastat med lite fula dekaler iaf wink Men skärmarna är på plats nu och vart bra efter några timmars jobb. Håller säkert bra

Folkracebanan nästa! tongue

Mvh mats

Lange-Mikael skrev:
NoCooL skrev:

Hej Mats!

0736493772

Mvh
Mikael
LMR

Sök