haggen90 skrev:
Det jag gör är att doppar till krom, men det är bara mina grejer. " utställnings skick", Men jag kan fixa att saker doppas, men då går vi på en startavgift på 800kr sedan beroende på storlek, samt antal.
Men det jag erbjuder är att jag polerar upp ruggiga ytor förhand som kommer vara Handpolerat med speciellt glansvax,
Jag fixar inga bucklor eftersom jag har ingen erfarenhet, och hemsidan kommer börja byggas upp nästa månad ungefär av ett företag som jag har gjort en tjänst för.
Därimot kan jag doppar jag saker i rostfritt, små saker dock inte blanka yta men mindre kromad yta. Mvh Haggen90
Varför inte börja dagen med att försöka få till en text och meningar så vanligt folk förstår vad du menar?
Vad doppar du till krom, och vadå utställningsskick?
Du kan fixa så saker doppas? Ehh jaha... polerat, icke polerat är det vanlig förnickling eller förkopprar du sakerna först. Stål, gjutzink eller vad för saker kan du kroma?
Så till din mest märkliga mening och meningsuppbyggnad...
Du doppar alltså små saker i rostfritt men dessa blir inte blanka??? Vadå små saker järn, aluminium, plast, glas eller vadå? Rostfritt bad eller rostfria småprylar...?
Ursäkta men det här känns inte seriöst.
Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab