Lady Gagas nya "Born this way", sedan ett dussin andra låtar ifrån hennes kommande platta, man kan aldrig få nog av Lady Gaga (radiostationernas ordspråk).
Robyn, spelar ingen roll när hon släpper sina låtar eller plattor, man spelar dom ändå, och hennes 3 låtar man spammar (Indestructible, Dancing on my own, Hang with me) kommer att överleva helt klart
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
Bara jag slipper all skit från melodifestivalen, bruno mars, oskar linnros och robyn är jag nöjd! Byter kanal så fort dom spelas. Så sjukt värdelösa att man nästan vill skjuta sig själv!
Den är ju redan så jävla sönder spelad så det är helt sjukt, fy satan vad trött jag är på den.
Men man hoppas på lite härliga House-Electro låtar i radio edit, kanske något i stuk med: Darius & Finlay feat. Nicco - Do It All Night (Michael Mind Remix)
Men någon skön låt från Guetta skulle sitta fint i maj där någon gång
Den är ju redan så jävla sönder spelad så det är helt sjukt, fy satan vad trött jag är på den.
Men man hoppas på lite härliga House-Electro låtar i radio edit, kanske något i stuk med: Darius & Finlay feat. Nicco - Do It All Night (Michael Mind Remix)
Men någon skön låt från Guetta skulle sitta fint i maj där någon gång
Ja Guetta's låtar brukar vara bra, hoppas han smäckar upp en hit snart igen!
Tror att stilen Fidget House kommer slå stort i sommar.. (iaf av mig och måååånga i bekantskapskretsen) Kan beskrivas som house blandat med hårda dubstepbeats/ravesounds. Känner många personer som hatar dubstep / electro ö.h.t, men denna stilen diggar dom hårt.. Vet inte varför dom gillar den dock.
Jag älskar iaf stilen Länkar ett smakprov på en grymt bra låt här nedan:
Tror att stilen Fidget House kommer slå stort i sommar.. (iaf av mig och måååånga i bekantskapskretsen) Kan beskrivas som house blandat med hårda dubstepbeats/ravesounds. Känner många personer som hatar dubstep / electro ö.h.t, men denna stilen diggar dom hårt.. Vet inte varför dom gillar den dock.
Det där är väl så långt ifrån musik man kan komma. Låter mer som en felmappad bil.
Hahaha :'D
Jaa, sån här "musik" är inge vidare. Och ärligt talat, hittils i tråden har jag inte hört ngt som jag tror överlever hela sommaren...
Och SingSingSing var ju i princip samma sak som den förra låten han gjorde :s Fast, en artist som gjort exakt samma sak 2ggr och ändå tjänat på det är väll inte allt för ovanligt antar jag