Jag är nyinflyttad in hit till Skaraborg men jag har inte riktigt hittat att det ska vara några igångsatta träffar här i trakterna än. Finns det något intresse av dom som bor i trakterna attt träffas lite då och då och typ bara snacka skit? Eller en dag som i dag med massa fin snö på vägarna?
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
Förr, ca 3-4 år sen så höll ett gäng som hette DMB igång en hel del sköna träffar med mkt bilar. Idag är det väl SSC som gör tappra försök för att det ska vara träffar i Skaraborg, brukar väl vara i Skövde för det mesta..en del tkr träffarna är skit, andra tkr dom är toppen.
Personligen bryr jag mig inte, även om Volvo är dominerande på träffarna (Nu börjar många snart att hugga ) men jag tkr iaf att det är bra det händer nåt iaf.
Dockan åker ju både 940 och amazon, så jag tror inte hon bryr sig om det kommer 100 volvo per träff eller 10 :p som sagt så är det SSC som gäller, lidköping har ju nått liknande som jag inte kommer ihåg va dem heter
Edit: dock kan skitsnacket mellan lidköpings folket och skövde folket ta sig nånstans, kommer inte leda någonstans förutom till en massa från the army of assholes på varje träff .......
Trodde vi bil intresserade höll ihop ist för att köra nått jävla gängkrig
Finns inget skitsnack för dig som vet inte mera än att dom ringde och förstörde våran träff igår ! det är inget skitsnack men du kanske är insatt i vad vi håller på med ? Mvh SSC crew.
Tycker också det är skittråkigt att det händer vet inte riktigt varför dom ska vara på oss tyvärr så tror dom att vi har sabbat deras "bilträff" tråkigt men sant vi personligen har ingenting emot några andra klubbar utan tycker det är skittrevligt när man åker till varandra tyvärr är det mig dom anklagar för det ena och andra jag behöver inte ens vara i närheten men ändå få skulden då känns det inte direkt skoj kan vara därför man fått en fientlig sida utåt emot dom det är inte lika illa mellan klubbarna som folk tror !
Sha absolut vi har försökt och få med oss gubbar men finns tyvärr inget intresse för dom och åka till ldkp kan knappast tvinga dom :p men dom har varit nere hos oss och hälsat på vi i crewet brukar alltid åka på deras grejer
Ja hoppas på en träff med mycket folk o bilar men se till att ingen sladdar o brunar på parkeringen så blir det en lyckad träff, vill folk burna så finns det bättre ställen....
Man skulle få kommunen och alla inblandade parter att förstå intresset för bilhobbyn genom att försöka få tag i en plats där man kan härja omkring fritt utan att få besök av ordningsmakten varje gång det e träff kanske samla in namn och fixa en plats där man kan få vara ostörd.... men det krävs nog en avskiljd plats och massor med jobb men det är det värt... om det skulle gå igenom