3444
Sök

Bil till gudson

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/8870962.htm?ca=11_s   

tja ska jag köpa den han har just fått körkortet han fick det igår hans drömbil e hummer funderar på att köpa den eller jag ska köpa en bil till han kom med förslag LÄNKA!

denne på topp just nu funderar på att ta den till han smile

vad säger ni?

" Att styla en volvo är som att sminka en gris "
Stor snopp liten bil Liten snopp stor bil Fan jag har ju liten då.. :P haha

Kejsare
547 Inlägg
30 juli 2006
Kan jag få ditt jobb? Eller rånar du värdetransporter?

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
haha det är ju mitt jobb tongue hehe aja vad tkr du ?

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
HummerBuster skrev:

tja ska jag köpa den han har just fått körkortet han fick det igår hans drömbil e hummer funderar på att köpa den eller jag ska köpa en bil till han kom med förslag LÄNKA!

denne på topp just nu funderar på att ta den till han smile

vad säger ni?

ni kan ikomma med förslag jag ska betala soppan också yikes han får ett tankkort på företaget så den beöver inte dra sååå mkt hahha big_smile

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
30 juli 2006
Får man fråga vad du jobbar som/med? Om man tittar på såna fordon har man ett väldigt bra jobb eller väldigt kriminell smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
haha jag jobbar som mäklare hmm lite små kul sådär sen hjälper jag broshan med bilar också ALRDIG KRIMMENEL  fyfan

BMW Power
2 362 Inlägg
30 juli 2006
Inte bättre att du köper den där sedan behåller den för dig själv och sedan ger den du redan har till honom ? wink

BMW, bogsering med wire :/

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
30 juli 2006
FugitivE skrev:
Inte bättre att du köper den där sedan behåller den för dig själv och sedan ger den du redan har till honom ? wink

hehe..ja de skulle man gjort...hade jag gjort iallafall:P

Allt för den där jävla hatten!

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
Gillar mer " off road " stuket ^^ gillar inte feta fälgar och sånt på en 4wd  men på vissa bilar kan dt vara fint men vill inte ha det big_smile

BMW Power
2 362 Inlägg
30 juli 2006
HummerBuster skrev:
Gillar mer " off road " stuket ^^ gillar inte feta fälgar och sånt på en 4wd  men på vissa bilar kan dt vara fint men vill inte ha det big_smile

Hehe, okej då vet jag wink. Då ska du nog behålla den du har och ge den där till honom big_smile
Senast redigerat av FugitivE (30 juli 2006)

59 Inlägg
30 juli 2006
Trådstartare
okej tja dt blir nog den tror jag .. wink haha ska försöka göra nått kul alltså typ slå in den lr nåt haha

BMW Power
2 362 Inlägg
30 juli 2006
HummerBuster skrev:
okej tja dt blir nog den tror jag .. wink haha ska försöka göra nått kul alltså typ slå in den lr nåt haha

Haha big_smile tror man ser formerna på bilen ändå wink men skulle vara kul ändå big_smile sedan står rosett längst upp big_smile

671 Inlägg
30 juli 2006
Har du någon bra förklaring till varför alla dina bilder av "din" hummer är tagna utanför en Hummer importör?

145 Inlägg
30 juli 2006
Du verkar inte vara en alltför gammal "mäklare"...du gillar verkligen att göra smilisar wink smile wink big_smile ...Jag tror på dig lite måttligt mycket wink ...men om du blir glad av sånt så inte mig emot...Jag tycker bara att sånt här e kul!

9 108 Inlägg
30 juli 2006
Borde inte en mäklare kunna stava?

Maizer
30 juli 2006
Mm jag tänkte också på hans sätt att skriva. Om han ska ha en 18-årig Gud-son borde han ju åtminstone vara över 40 år. En 40-åring skriver inte på det sättet som Hummerbuster gör. Tror vi har ännu än "Whiper" här bara smile

1 417 Inlägg
30 juli 2006
Anser du att grappen är värd pengarna kan han ju få bilen smile
Det är ju nästan 1 miljon vi pratar om, så tänk efter. Kommer han kunna sköta den?
24" krom är inget slit och släng, dom är säkert värd mer än hyreshuset jag bor i tongue

643 Inlägg
30 juli 2006
HAHHAHAHAH vilken jävla nolla. dra ut på pichunter å dra lite istället för å komma hit å tro att vi ska tro att du är nån rik kille. .

Moderator+
1 081 Inlägg
30 juli 2006
Detta är iaf fel forumdel... Flyttar till allmänt.

Vem jag?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
30 juli 2006
Varför ska gudsonen ha en fetare bil än dig? är det inte bättre o köpa en billigare bil till han som han kan sladda runt med o lära sig köra bil på riktigt.. SEN köpa en finare bil.. sen tror ja inte det är så kul med en trött hummer som första bil det är ju mer än cruiser

EDIT: sen är ju du så otrovärdig men du har iaf mitt svar ifall det skulle vara sant.. men de finns allt för många små killar som lever i en dröm på garaget.org
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (30 juli 2006)

Bmw osv..

Sök