tja ska jag köpa den han har just fått körkortet han fick det igår hans drömbil e hummer funderar på att köpa den eller jag ska köpa en bil till han kom med förslag LÄNKA!
tja ska jag köpa den han har just fått körkortet han fick det igår hans drömbil e hummer funderar på att köpa den eller jag ska köpa en bil till han kom med förslag LÄNKA!
Du verkar inte vara en alltför gammal "mäklare"...du gillar verkligen att göra smilisar ...Jag tror på dig lite måttligt mycket ...men om du blir glad av sånt så inte mig emot...Jag tycker bara att sånt här e kul!
Mm jag tänkte också på hans sätt att skriva. Om han ska ha en 18-årig Gud-son borde han ju åtminstone vara över 40 år. En 40-åring skriver inte på det sättet som Hummerbuster gör. Tror vi har ännu än "Whiper" här bara
Anser du att grappen är värd pengarna kan han ju få bilen Det är ju nästan 1 miljon vi pratar om, så tänk efter. Kommer han kunna sköta den? 24" krom är inget slit och släng, dom är säkert värd mer än hyreshuset jag bor i
Varför ska gudsonen ha en fetare bil än dig? är det inte bättre o köpa en billigare bil till han som han kan sladda runt med o lära sig köra bil på riktigt.. SEN köpa en finare bil.. sen tror ja inte det är så kul med en trött hummer som första bil det är ju mer än cruiser
EDIT: sen är ju du så otrovärdig men du har iaf mitt svar ifall det skulle vara sant.. men de finns allt för många små killar som lever i en dröm på garaget.org