3430
Sök

FMIC på volvo V40 2,0t

111 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
Hej alla jag behöver hjälp.....

Jag har precis monterat fmic på min v40 2,0t och när jag skulle köra sen så känns det som där inte finns något ladd typ det händer typ inget när man trycker på gasen förstår inte vad som e fel e där några slangar som ska pluggas eller ?........ Samt att min LM e kass men kör med den ur kopplad ....? Hjälp mig AKUT

3 860 Inlägg
6 april 2011
Kör du med LMM urkopplad? Kontrollerat alla slangar du varit på så du inte har läckage?

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

111 Inlägg
6 april 2011
Trådstartare
spokenratt skrev:
Kör du med LMM urkopplad? Kontrollerat alla slangar du varit på så du inte har läckage?

Ja LMM är urkopplad för kopplar jag på den dör bilen jag kollar alla slangar en där gick en slang till gamla icen som typ funka som en retur slang som gick från icen till undersidan av spjällhuset ska den pluggas ?

3 860 Inlägg
6 april 2011
Antar attdu monterat enuniversal IC, kanske måste du modda så att du kan ansluta slangentill din nya IC...

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

Rejsa ?
2 959 Inlägg
7 april 2011
740_Racing skrev:
spokenratt skrev:

Ja LMM är urkopplad för kopplar jag på den dör bilen jag kollar alla slangar en där gick en slang till gamla icen som typ funka som en retur slang som gick från icen till undersidan av spjällhuset ska den pluggas ?

Låter som slangen till tomgångsmotorn så nej den ska inte pluggas, den ska givetvis vara inkopplad.
Är det en modellanpassad till X40 eller är det någon universal kinaskit ?

Autotech

Sök