tjenare har en 740 men original stripes och har tagitbort på bagage luckan + volvo/740 gl memblemen men limet efter stripes sitter kvar och har testat varmt vatten+värmepistol, polera men hjälper inte limmet sitter fast som tusan! tänkte testa t-röd nu och se hur de funkar
har sökt lite här o där i forumet men hittar inte riktigt mitt svar, vore jätte trevligt om någon snäll person kunde detta o ge mig ett litet svar
Använd inte t-röd eller bensin! Det kan skada lacken! Biltema har en jätte bra produkt som heter "label off".. Den bleker inte men får bort limmet med lite gnugg.. Jag fick bort mina emblem (kolla bilden) blev skit bra!
Använd inte t-röd eller bensin! Det kan skada lacken! Biltema har en jätte bra produkt som heter "label off".. Den bleker inte men får bort limmet med lite gnugg.. Jag fick bort mina emblem (kolla bilden) blev skit bra!
Kan man inte använda aceton för att ta bort lim med?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag har kört med förtunning på en volvo jag hade, skadade inte lacken det minsta
MVH VAnd3rsson
En volvo är en volvo.. Sen vill vissa vara på säkra sidan ;]
Bara för att det är en volvo så betyder inte det att min metod inte funkar , Har även gjort det på en polares saab 9-5 så kom inte och gnäll med den attityden bara för jag kör en volvo, tycker det sänker stämningen på hela forumet när folk håller på så,
Jag har kört med förtunning på en volvo jag hade, skadade inte lacken det minsta
MVH VAnd3rsson
En volvo är en volvo.. Sen vill vissa vara på säkra sidan ;]
Bara för att det är en volvo så betyder inte det att min metod inte funkar , Har även gjort det på en polares saab 9-5 så kom inte och gnäll med den attityden bara för jag kör en volvo, tycker det sänker stämningen på hela forumet när folk håller på så,
Sorry För OT
MVH VAnd3rsson
Jag älskar Volvo och har alltid gjort det.. Men var snäll och kolla upp hur dom lackade 740n och 940n..