biltema var jag på utan någon lycka, jävla lilla skitbiltema här i västervik, då får jag hoppas på mekonomen:) vill gärna har det i handen och veta att jag har rätt. tackar för svar:)
biltema var jag på utan någon lycka, jävla lilla skitbiltema här i västervik, då får jag hoppas på mekonomen:) vill gärna har det i handen och veta att jag har rätt. tackar för svar:)
Åfan, jag köpte mina nät på feltema iallfall, dock i örebro. Lycka till!
Åfan, jag köpte mina nät på feltema iallfall, dock i örebro. Lycka till!
ja i värsta fall får jag ta mig en sväng till linköping:) tackar:)
Nej Martin... du är inte blind... biltema är sämst i västervik! Jag och Petra skulle köpa solskydd att sätta i sidorutan så inte Elliot fick solen i ögonen... Enligt datorn Hylla 32... I verkligeheten låg dom längst ner utspridda i hylla 27... >_< Så ta och fråga istället för att använda datorn!
Sen kan du inte lita på boooornis... han är ju för fan från LINDE! (gammal klasskompis)
sånt nät du har i nu tvivlar jag finns på biltema, lättaste är nog att byta ut allt då till biltemas kolla typ realcar annars för ett nät mer likt ditt eget