kimme-320i skrev:
jo ja hörde att ni fått igång den:) alltid kul att måla lite svart:P hehe nu e de bara resten kvar att fixa på den oxå:P hehe. du får skynda dig å fixa din oxå me andra motorn å allt.
Japp 323an kommer bli en schysst tynarbil! ska lättas och i med 2 sportstolar, rostlagas det värsta sen ut å tyna
jo men fyller inte 18 förns i september så har ju lite tid på mig iallafall.. men klart vore skoj att få i gång den men har en del att göra innan dess
En update om vad som har hänt. Blev inte alls nå mycket garage på lovet, har gjort massa annat... Men har fått lite gjort iallafall. Rosthålet i högerhjulhus bak är färdigsvetsat nu, och sen har jag börjat kapa ut i andra hjulhuset. Ska kapa klart där och börja göra plåtbit dit och svetsa det nu i veckan. Har även vart och öppnat diffen för att titta om det verkligen var en lamelldiff och det var det!
har dock inte bilder på det... min svåger har så ska be han skicka dom. aja lite bilder.
Grovkapat i andra hjulhuset.
Dremeln ville inte vara med längre, fan sjukt smidig att slipa svetsar osv där det är trångt.
så drog iväg och köpte en ny + en låda med massa tillbehör.
Bestämde mig för att ta bort den här då den ändå var helt körd, och tur va väl det, fanns ytrost under den
Här är högerhjulhus bak, färdig svetsat, skönt
Hoppas man lyckas få nåra timmar i garaget i veckan.. har dock nationella prov å skit i skolan nu dom kommande veckorna...men men inte ska det hindra
//Erik