Jag tog bort det på min,men jag har ju redan T5 i delar av reg.nr . Men huvudsaken var att jag inte ville ha för många emblem på backluckan,Volvo får räcka för min del- Kolla gärna bland mina bilder ,om det hjälper i ditt beslut.
Jag tog bort det på min,men jag har ju redan T5 i delar av reg.nr . Men huvudsaken var att jag inte ville ha för många emblem på backluckan,Volvo får räcka för min del- Kolla gärna bland mina bilder ,om det hjälper i ditt beslut.
Det blev snyggt på din bil gillar kromlisten och det nya emblemet också tummen upp
och du kan redan särskilja på turbo och icke turbo genom att titta på utblåset. 2,4T,2,5T och T5 har kromat utblås. sugisarna har bara ett litet pruttit fult rör
och du kan redan särskilja på turbo och icke turbo genom att titta på utblåset. 2,4T,2,5T och T5 har kromat utblås. sugisarna har bara ett litet pruttit fult rör
förvisso, men idag kan vem som helst, nästan iaf.. byta avgas eller ändrör...
och du kan redan särskilja på turbo och icke turbo genom att titta på utblåset. 2,4T,2,5T och T5 har kromat utblås. sugisarna har bara ett litet pruttit fult rör
förvisso, men idag kan vem som helst, nästan iaf.. byta avgas eller ändrör...
joda, och vem som helst kan ju strippa sitt emblem.. eller stämpla dit ett T5 på en 140hk sucki sucki .
och du kan redan särskilja på turbo och icke turbo genom att titta på utblåset. 2,4T,2,5T och T5 har kromat utblås. sugisarna har bara ett litet pruttit fult rör
förvisso, men idag kan vem som helst, nästan iaf.. byta avgas eller ändrör...
joda, och vem som helst kan ju strippa sitt emblem.. eller stämpla dit ett T5 på en 140hk sucki sucki .
Håller med! Därför menar ja att rensad lucka o pulver under huven är bättre, seyns inte vad det är o folk med kan få gissa eller tro