Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av ArosAuto i Västerås? Tror inte dom auktoriserade för just Bmw, är tydligen väldigt duktiga och har Bmw som sin specialitet. Vad kan det vara för nackdel serva om de inte är auktoriserade för Bmw? Det är en 06:a.
Har lämnat till M-bilar, men känt att det verkligen kan ta betalt för de som dom gör till max och lite till.
oftast är det de oauktoriserade verkstäderna som kan bäst om alla slags bilmärken och månar för kunderna utan att ta sanslöst betalt. testa dem och jag tror nog du blir nöjd.
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Jag har kört grundservice på A8an hos Jospeed inte lång från Mbilar och varit nöjd med det.
Min gamla 530 servade jag jämt på Mbilar och var riktigt nöjd. Inte billigast som sagt men tycker jag fick bra mottagande och jobbet verkade ha blivit bra gjort varje gång.
Har ingen koll på Arosauto men har dom bra rykte så varför inte testa. Visst finns det folk som fortfarande är anala när det gäller märkesverkstäder men så länge man har en vanlig bil och gör simpla servicar ser jag inte varför ngn annan mek skulle göra ett sämre jobb.
Min BMW ägdes av 2st pedanter tidigare och jag pratade med båda ägarna. de har servat bilen en hel del på arosauto och vart väldigt nöjda med deras bemötande och arbete. jag har även kvittona vilka jag tycker ser ganska så dyra ut för småsaker som glödlampsbyten, oljebyte etc och inte långt från BMWs egna verkstäder. Men HEY, NÄSTAN vadsomhelst är bättre än BMW Bavaria AB. Serva bilen på AROSAUTO och du kommer bli nöjd. min bil hamnar där nästa gång även om ja får åka en bit från sthlm.
Min BMW ägdes av 2st pedanter tidigare och jag pratade med båda ägarna. de har servat bilen en hel del på arosauto och vart väldigt nöjda med deras bemötande och arbete. jag har även kvittona vilka jag tycker ser ganska så dyra ut för småsaker som glödlampsbyten, oljebyte etc och inte långt från BMWs egna verkstäder. Men HEY, NÄSTAN vadsomhelst är bättre än BMW Bavaria AB. Serva bilen på AROSAUTO och du kommer bli nöjd. min bil hamnar där nästa gång även om ja får åka en bit från sthlm.
Du kan väl inte på fullaste allvar mena att du tänker åka cirka 1 h bara för att lämna in den på service?. Bor du i Stockholm måste det väl ändå finnas en uppsjö av bra verkstäder som kan serva bilen.
om du bara visste vad BMW Tyresö gör med bilar. *polerar medans ytan fortfarande är smutsig *lyfter gärna din bil och skiter i lyftpunkterna *lagar inte din bil helt och hållet samt saltar gärna räkningarna med saker som inte skulle ha rörts till försäkringsbolaget.
BMW Solna är inte bättre de heller, förstör inredningen på din bil och låtsas som ingenting.
jag bor i norra sthlm. är i västerår på 25-30min MAX.. att ta sig igenom sthlm till danderyd/tyresö tar OCKSÅ 25-30 min.