Jag var och tittade på bilen i eftermiddags innan polisen hade forslat bort den. Den ser välbehållen ut! Vi får se sen när dom är klara med den hur den ser ut undertill.
Hoppas att bilen är i gott skick på alla vis, det verkar ju turligen så. Läste i Sydsvenskan att någon hade blivit frånåkt av sin egen bil, var det den så kan de ju fått kalla fötter?
Hoppas nu de skyldiga ramlar i valborgselden, en riktig häxa den där damen
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig.. Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!? Dåligt folket!
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig.. Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!? Dåligt folket!
Tycker synd om dig. Har totalt missat detta. Ska hålla ögonen öppna i Malmö.
Gött att du fick tillbaka den och hoppas den är hel....grundregel nr 1....låt inte en främmande människa köra din bil utan att du själv är med. Må alla tjuvjävlar brinna i helvetet...eller i valborgsmässoelden
Gött att du fick tillbaka den och hoppas den är hel....grundregel nr 1....låt inte en främmande människa köra din bil utan att du själv är med. Må alla tjuvjävlar brinna i helvetet...eller i valborgsmässoelden
Var efter en provrunda och jag var med i bilen under den. Det var när vi kom tillbaka som kvinnan kapade bilen. Må dom brinna i hel.....