3411
Sök

Stulen/kapad Audi S4 Biturbo Avant 1998 Silver. HITTAD!!!!!

14 Inlägg
29 april 2011
Polisen har hittad bilen i Malmö. Bytta regskyltar. Danska . Bilen står nu hos polisen för undersökning. tack till alla er som haft koll efter bilen.

23 Inlägg
29 april 2011
bra jobbat polisen! hoppas du får tillbaka bilen och att den är hel!
hoppas de skyldiga dränks i östersjön...

642 Inlägg
29 april 2011
Fan va gött! Hoppas den fortfarande är i någorlunda fint skick bara. Hoppas de som började babbla om bedrägeri hit och dit sätter sig i skamvrån.

2 011 Inlägg
29 april 2011
PelleS4 skrev:
Polisen har hittad bilen i Malmö. Bytta regskyltar. Danska . Bilen står nu hos polisen för undersökning. tack till alla er som haft koll efter bilen.

Kanon. Skönt för dig

Inte farten som dödar. Det är stoppen

killercow
29 april 2011
härligt smile där tog det död på bedrägeri tjafset

FreddeS4
29 april 2011
Jag var och tittade på bilen i eftermiddags innan polisen hade forslat bort den. Den ser välbehållen ut! Vi får se sen när dom är klara med den hur den ser ut undertill.

111 Inlägg
29 april 2011
Nu återstår det bara en sak " Catch those mot**fuc****!!! "

223 Inlägg
29 april 2011
Hoppas att bilen är i gott skick på alla vis, det verkar ju turligen så.
Läste i Sydsvenskan att någon hade blivit frånåkt av sin egen bil, var det den så kan de ju fått kalla fötter?

Hoppas nu de skyldiga ramlar i valborgselden, en riktig häxa den där damen smile

Tekniker
624 Inlägg
29 april 2011
Bra att du fick tillbaka bilen, men inte smart av tjuvarna att sätta den i malmö

2 Inlägg
29 april 2011
big_smile skit bra! glad lika mycket som dig:))))

Drygare än Yes
112 Inlägg
29 april 2011
när man läser sånt här blir man ju mörkrädd. Skönt att ni hittade bilen.

14 Inlägg
29 april 2011
Hoppas svinen som kapade min bil får ett rent helvete. Tusen tack till alla som stöttat mig. Ingen rolig upplevelse att vara med om.

TruCkeR
64 Inlägg
29 april 2011
StalkerK skrev:
inte för något, men man hör inte om många 25 åriga tjejer som villa köpa en Audi S4 med 315Hk, redan där hadde en liten klocka nog ringt för mig.

Varför då?? Jag är 25, tycker om bilar med klös i, och har råd med det också!

14 Inlägg
29 april 2011
ZaNdRoRiA skrev:
StalkerK skrev:
inte för något, men man hör inte om många 25 åriga tjejer som villa köpa en Audi S4 med 315Hk, redan där hadde en liten klocka nog ringt för mig.

Varför då?? Jag är 25, tycker om bilar med klös i, och har råd med det också!

Håller med dig, men det finns alltid idioter som tror sig veta bättre. Skit i dom.

TruCkeR
64 Inlägg
29 april 2011
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig..
Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!?
Dåligt folket!

14 Inlägg
29 april 2011
ZaNdRoRiA skrev:
Ger förresten alla en känga här, jag la ut efterlysning på en lastbil häromdagen, har fått 2 enstaka svar, men det måste visst vara en personbil av det vassare slaget för att folk ska bry sig..
Men en lastbil för 1,3 miljoner.. Skitsamma eller!?
Dåligt folket!

Tycker synd om dig. Har totalt missat detta. Ska hålla ögonen öppna i Malmö.

509 Inlägg
29 april 2011
Gött att du fick tillbaka den och hoppas den är hel....grundregel nr 1....låt inte en främmande människa köra din bil utan att du själv är med. Må alla tjuvjävlar brinna i helvetet...eller i valborgsmässoelden

My car Brings Me Women

14 Inlägg
29 april 2011
Dotzie skrev:
Gött att du fick tillbaka den och hoppas den är hel....grundregel nr 1....låt inte en främmande människa köra din bil utan att du själv är med. Må alla tjuvjävlar brinna i helvetet...eller i valborgsmässoelden

Var efter en provrunda och jag var med i bilen under den. Det var när vi kom tillbaka som kvinnan kapade bilen. Må dom brinna i hel.....

180 Inlägg
29 april 2011
Kul att höra att somliga får tillbaka grejerna iaf, har man en dyrare bil kanske det kan vara värt att skaffa någon form av GPS tracker, vad vet jag

Vem hinner bromsa för fartkameror när det finns långa raksträckor

Sök