Riktigt jäkla snyggt å bra du fått till det! Ska bli kul att HÖRA oxå vid tillfälle!
MrH skrev:
Snyggt jobbat!
Tack grabbar dock så e jag inte nöjd själv, tycker det ser mest rörigt ut hmm:rolleyes: men då håller man sig sysselsatt ett tag framöver haha. Men det låter bra i alla fall och hör o häpna, jag fick bort mina blinkande lampor:-) Plåtrent och sen blev det bra jordning:-)
Ser kanon ut kompis, skönt att det räckte med riktigt jord
' Tack, ja det var skönt att det löste sig:-)
tobzter skrev:
Grymt kompis de vet du. .kommer över nästa vecka om du har tid satt man kan lyssna
Idag blev det lite bygge av en ny portad låda. Fick hjälp av Woodman med att räkna ut volymen, tack som fan! Som vanligt åkte jag till svågern som har typ världens all verktyg:-)
Börja så sakta:
Fräsa lite:-)
Börjar att ta form nu:-)
Nu e den ihop, man kanske skulle ha dubbla hmm? :-)
Måste hitta på en lösning med porten då jag inte fick plats med tratten på insidan ( nu kommer Woodman att skälla på mig haha) och nu återstår det att spackla, slipa, måla o dippa så jag har att göra ett tag framöver haha men först........
Ja ska provlyssna imorgon när allt e klart. Jag har fått upp intresset som fan för billjud. Riktigt kul o riktigt dyrt haha. Vad blir det för ljud i din pärla då?
Vet inte alls har inte börjat kolla på allvar än. Först sugen påVolvos original premium, men tankarna går på att köra helt annat
Premium e bra men man får mycket bättre för mindre pengar. Kan varmt rekommendera Hertz i dörrarna o MDS basar. E sjukt nöjd med dessa men smaken e som baken;-)
Jag har själv kört mycket infinity tidigare, men hört bra om Hertz så man får väl lyssna in dom. Är lite kluven hur jag ska göra med basarna. Vill inte kompromissa med lastutrymmet så isf får man fälla in som original subb
Jag har själv kört mycket infinity tidigare, men hört bra om Hertz så man får väl lyssna in dom. Är lite kluven hur jag ska göra med basarna. Vill inte kompromissa med lastutrymmet så isf får man fälla in som original subb
Jag väntar med späning på vad det blir. Vi kanske syns på nån träff så får du provlyssna lite;-)
Jag väntar med späning på vad det blir. Vi kanske syns på nån träff så får du provlyssna lite;-)