Jag har själv kört mycket infinity tidigare, men hört bra om Hertz så man får väl lyssna in dom. Är lite kluven hur jag ska göra med basarna. Vill inte kompromissa med lastutrymmet så isf får man fälla in som original subb
Jag väntar med späning på vad det blir. Vi kanske syns på nån träff så får du provlyssna lite;-)
Så då har man suttit och kollat igenom alla 73 sidorna och måste säga att du har en sjukt snygg bil! har lagt prem och kommer fortsätta att följa denna bilen med nöje!
Så då har man suttit och kollat igenom alla 73 sidorna och måste säga att du har en sjukt snygg bil! har lagt prem och kommer fortsätta att följa denna bilen med nöje!
Tack o välkommen:-) Riktigt kul att du tog dig tiden:-) Det har hänt lite sen man köpte kärran och mer ska det bli hehe:-)
Börjar bli dags att göra något åt golvet och snygga upp lite vid stegen. Letade som en galning efter härdat glas och glasmästarna skulle ha runt en 500kr för en bit som e 30x50 och då skulle det ta 2 veckor:-( Av en slump så tittade jag på IKEA och tamejfan så hade de lite olika varianter o färger och en skiva härdat glas 40x48 kostar 99kr haha Tack Kamprad:-)
Även lite vinyl inhandlat:
Sen var det till att måtta o kapa lite:-)
En liten bit på väg o det blir ungefär såhär med rutan (tror jag:-) )