Jahapp.. Läst genom 75 sidor nu, andra gången xD när jag var på sid 70 ungefär kom jag på att fan detta har jag läst förut :DDDDD Sjukt fint bygge! Angående öppet filter så blir ljudet helt underbart oxå Sen så passar avskiljare från turbomodeller relativt bra, jag har sån i min v70
Följ framstegen på 242 t5 bygget här: 242 T5 Driftingbil på gata
Samarbetspartners:
L-M-R.se l Spacer.se l MKMotorsport.se l Klracing.se
Jahapp.. Läst genom 75 sidor nu, andra gången xD när jag var på sid 70 ungefär kom jag på att fan detta har jag läst förut :DDDDD Sjukt fint bygge! Angående öppet filter så blir ljudet helt underbart oxå Sen så passar avskiljare från turbomodeller relativt bra, jag har sån i min v70
Oj kul att du tog dig tiden att läsa allt:-) Tack för de fina orden, man har lagt ner en del jobb med åren men det e kul:-) På tal om filter, kanske hög tid att tvätta det nu hehe
Blev dags idag att påbörja nya lådan, först ska lådan byggas och testas så att den spelar bra och därefter ska det in covers så att det ser bra ut också:-)
Lådan börjar att ta form
Fogat o klart:-)
Har man inte alla verktyg får man improvisera lite:-)
Provmontering med en lånebas:-)
Dags att improvisera lite igen
Gick ju bra det här :-)
Porten på plats 6" aeroport
Nu ska det fasen hålla tätt o sitta fast också:-)
Nu blir det dags för en liten stänkare och sen fortsätter det i helgen:-)
fan va säker du e kompis jag skummade genom tråden från början lite precis och du och bilen har verkligen gjort en ordentlig resa de e så jäkla kul och se och nu senaste med ljudet de grymt jobbat som f-n tycker jag
fan va säker du e kompis jag skummade genom tråden från början lite precis och du och bilen har verkligen gjort en ordentlig resa de e så jäkla kul och se och nu senaste med ljudet de grymt jobbat som f-n tycker jag
Tack kompis. Man har lärt sig mycket på vägen o fått fantastisk hjälp av vänner o bekanta. O det e kul fortfarande att hålla på:-)
aa jag tycker själv de skitkul me bilar fast man passerat 50 strecket nästan ännu roligare nu och de e ju några som man följt här genom åren nu och blivit lite kompis med hoppas man kan komma i väg på någon träff i år med 850 och träffas lite