aa jag tycker själv de skitkul me bilar fast man passerat 50 strecket nästan ännu roligare nu och de e ju några som man följt här genom åren nu och blivit lite kompis med hoppas man kan komma i väg på någon träff i år med 850 och träffas lite
Blev fortsättning idag på byggandet tillsammans med Nallen;.)
Porten på plats:
Lådan klar att lyssna på och den lät riktigt bra, tack Woodman för uträkningen:-) Nu får den sitta i tills nästa helg och då ska den snyggas till och fixas :-)
Sen var det dags att byta ut högtalarna i bakdörrarna, givetvis så gick de inte in så Nallen fick slåss med dremmeln:-)
På plats, de kommer sitta där tillfälligt tills jag bygger nya dörrsidor fram:-)
Idag blev lite arbete med att byta ut högtalarna till MDS Reference samt tilläggsdämpa dörrar lite. Efter elmia skall det även byggas nya dörrsidor som min underbara vän Rille-K ska hjälpa mig med så att det ser ordentligt ut hehe:-)
De här ska få lite kärlek :-)
Dremmeln fick göra sitt så att MDS diskanterna fick plats:-)
MDS och den gamla Hertz
Midden på plats:-)
Samt dämpningen
Imorgon fortsätter jag med resten samt att golvet skall byggas om lite så det passar bättre den nya lådan:-) Sen blir det provlyssning:-)
Bilen kommer att stå på Elmia bland ljudbilarna så har ni vägarna förbi och vill ha en liten provlyssning så e det bara att komma förbi:-)
Tack grabbar. Har hänt lite idag också o det låter nu hehe;-) Nu kommer jag att stå ute o poppa lite på Elmia men riktigt kul att vara där o få träffa goa gubbar:-)
Då fortsatte byggandet lite igår och jag fick även hjälp av Nallen:-)
Bakdörren färdigdämpad
Dags att kapa till golvet samt klä o dämpa det
På plats
Hittade till slut en plats att sätta delningsfiltret på
Sen var det dags att fräsa främre luckan
Tyvärr så fräste jag fel så rutan fick inte plats när vinylen åkt på:-( men en ny är tillverkad idag och imorgon får jag köpa mer vinyl och klä igen:-) Blev ju kallt på kvällen efter 12 timmars mekande så grannen kom med lite värmande hehe
Nu ska det bytas lite slutsteg samt snyggas till sen e det klart fram tills dörrarna ska byggas om:-)
Blev dags att dämpa skuffen idag och utöka batteribanken lite, blev två st AGM från biltema för tillfället och det ska i 2st till när plånboken e fylld igen:-)
Ut med allt IGEN :-)
Sen vart det att dämpa, man blir så fin om fingrarna efteråt, typ sår överallt men det e sjukt lättarbetat med Silent Eagle.
Batterierna i och kopplade.
Imorgon blir det fortsättning samt försöka hitta nån lösning till racket då de nya batterierna e lite högre.