2978
Sök

Mc donals " hår tuss i stripsen "

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
ne jag var var lite kräsen imorse tror jag ,, de bara hålla för näsan och tugga big_smile

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
Markus_C skrev:
Hee vänta dig inte allt för mycket kan garantera att du får några kuponger med gratismenyer och en ursäkt. Sen att det skulle vara ett könshår betvivlar jag starkt men bara tanken på det får en att må dåligt. När jag gick i skolan så jobbade jag som tusentals andra också extra på McD Och under de nästan 6 åren har jag max varit med om att folk fått hår i maten en handfull gånger. Där i mot har jag desto fler gånger varit med om att ”gäster” placerat hår i maten när de nästan ätit klart och krävt att de skulle ha kompensation och en ny produkt.

okej nej jag kräver absolut inget ifrån dom .

401 Inlägg
7 augusti 2006
du måste ju säga att du inte vill ha plusmeny tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
haha . glömsk som man är tongue

401 Inlägg
7 augusti 2006
jag har inte varit med om något själv, vad jag vet? tongue kanske har slunkit ner ett o annathårstrå under tiden jag handlat snabbmat tongue sålänge jag inte vet så tongue

men min kusin däremot... vi var ute på stan o gick... så handla vi kulglass.. så går vi o slickar på varsin glass nöjda o belåtna... tills hon slickar o ser nått tjockt svart hårt sticka ut från ena kulan.. (likna ett krylligt könshår). jag skratta som fasen, men hon tyckte inte de va lika roligt big_smile

hon slickade alltså på det! yikes

If you have a problem,
if no one else can help

1 926 Inlägg
7 augusti 2006
c0nne skrev:
jag har inte varit med om något själv, vad jag vet? tongue kanske har slunkit ner ett o annathårstrå under tiden jag handlat snabbmat tongue sålänge jag inte vet så tongue

men min kusin däremot... vi var ute på stan o gick... så handla vi kulglass.. så går vi o slickar på varsin glass nöjda o belåtna... tills hon slickar o ser nått tjockt svart hårt sticka ut från ena kulan.. (likna ett krylligt könshår). jag skratta som fasen, men hon tyckte inte de va lika roligt big_smile

hon slickade alltså på det! yikes

Mysigt... wink

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
haha ja de är kul som fan när de händer andra smile
man kan ju undra vad dom andvände struten som på "fikarasten" big_smile

401 Inlägg
7 augusti 2006
haha jadu big_smile de stannar nog emellan struten och försäljaren big_smile

If you have a problem,
if no one else can help

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
c0nne skrev:
haha jadu big_smile de stannar nog emellan struten och försäljaren big_smile

hoppas jag smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 augusti 2006
könshår i macdonalds pommes det låter som en liten lögn eller vad det kallas typ som att det är råttkött på pizzan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
jag är inte 100 på att de är könshår men de ser precis likadant ut . varför ljuga om vad jag  hade i mina strips . hade hällre haft ett vanligt hårstr å

401 Inlägg
7 augusti 2006
haha ja lycka till smile hoppas de går bra, för din del smile

hoj hoj smile

If you have a problem,
if no one else can help

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
7 augusti 2006
kan ha vart könshår du borde ha tagit en bild på det och lägga ut så man kunde kolla har aldrig hänt mig att jag har fått hår i pommesen men att hamburgaren har vart dålig det har jag vart med om

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
jag ska kolal om frugan hemma har slängt allt . ska ta ett par kort så ska ni få se .

2 652 Inlägg
7 augusti 2006
Trådstartare
hon trodde att kartongen ligger kvar , jag återkommer med kort imorgon om allt finns kvar i lådan \kratongen

401 Inlägg
7 augusti 2006
haha ja jag får hoppas ALLT finns kvar tongue annars tar jag några steg bak tongue

If you have a problem,
if no one else can help

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 augusti 2006
lycka till wink och lova att hålla oss uppdaterade!

man lever bara en gång så lev väl!

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
7 augusti 2006
Många utav utländsk härkomst har betydligt fetare hår än vi i norr skulle gissa på att det var ett krylligt sådant.

22 Inlägg
7 augusti 2006
Markus_C skrev:
Många utav utländsk härkomst har betydligt fetare hår än vi i norr skulle gissa på att det var ett krylligt sådant.

hahah

Sök