Helt klart de bästa ja varit på i år! Ser fram emot en ny träff så smånigom. Hah, blev ju lite kaos när vi skulle rulla mot Eskilstuna men till slut kom vi ikapp karavanen o allt blev bra;)!
Grymt grymt grymt! Riktigt trevligt var det men jag har så jäkla ont i skallen nu en dusch o alvedon blir utmärkt tack Arne för presenten o alla andra som verkligen gjorde ett bra jobb genom att fota. Tack alla som kunde närvara
Fick också en overload och ont som fan i skallen av all awesomeness. Fick ihop en del fina foton, får slänga upp dom så fort jag har fått min dos av soff slapp.
Måste även tillägga att folket skötte sig exemplariskt ute vid volvo, är man anställd där vill man inte höra gnäll från väktarna men jag prata med en och dom sa att dom inte brydde sig och att det såg riktigt bra ut efter allt folk, lite ljud hade dom hört men det skadar ju ingen.
Så tack för att ni slängde skräpet i påsarna jag satte upp och tack Andro för att du hjälpte mig ta bort en påse iallafall=) hehe
En Mugg på kanske 150bilar, märks ju att bmw-folket är bra och ordningsamma människor!