Michkijn skrev:(någon som såg dokumentären om män som älskar sina bilar?)
mingan77 skrev:Jag tror det sket sig med att få med mina polare. jag kommer själv med hund och kärring, med golfen
JDMy00 skrev:Enligt yr.no ska de sluta regna runt 7 så nog me tjat om regnet.
_Johannes skrev:vart påkörd med golfen igår men jag kommer ändå:P
mingan77 skrev:65 mil fram och tillbaka för dagen, så kräver jag en kall cola av någon hahaha kan tilllägga att jag har satt på 5mm spacer bak så nu är det perfekt med hjulen .. poke!! inte för mkt inte för lite! helt perfekt
Michkijn skrev:mingan77 skrev:65 mil fram och tillbaka för dagen, så kräver jag en kall cola av någon hahaha kan tilllägga att jag har satt på 5mm spacer bak så nu är det perfekt med hjulen .. poke!! inte för mkt inte för lite! helt perfekt Detta skall nog kunna gå att styra upp!
Michkijn skrev:kommer förhoppningsvis med "ny bil". Fast, den var väl ny för några decennier sedan...
MFC skrev:_Johannes skrev:vart påkörd med golfen igår men jag kommer ändå:Pnooo!, hoppas det gick bra
_Johannes skrev:MFC skrev:_Johannes skrev:vart påkörd med golfen igår men jag kommer ändå:Pnooo!, hoppas det gick bra Nja den är lite mos där bak så ni behöver ju inte skratta
Powerman skrev:_Johannes skrev:MFC skrev:nooo!, hoppas det gick bra Nja den är lite mos där bak så ni behöver ju inte skratta Ta jappsen då
_Johannes skrev:MFC skrev:nooo!, hoppas det gick bra Nja den är lite mos där bak så ni behöver ju inte skratta
MFC skrev:nooo!, hoppas det gick bra
mingan77 skrev:Michkijn skrev:kommer förhoppningsvis med "ny bil". Fast, den var väl ny för några decennier sedan... Och vad är det för bil om an får fråga ?
mingan77 skrev:ingen ???