Jajemen skrev:
Tja brukar inte skriva inlägg här så ofta utan läser mest. Men nu blev jag tvungen och skriva en off topic sak bara.
Jo för 3 år sen fick min lillasyrra en tamkanin och förra sommaren så testade vi att släppa ut den fritt på våran gräsmatta och då sprang den runt fritt ibland buskar o grävde hålor osv. Sen så fick man kämpa med att försöka fånga in han igen men det gick bra. Så nu den här sommaren har vi börjat att släppa ut han typ några gånger i veckan bara för att han ser ut å blir så glad när han kommer ut och e fri
I alla fall nu på morgonen när jag kommer hem från jobbet så säger dom här hemma att dörren hade varit öppen till sovrummet och då hade kaninen sprungit ut där i går kväll när det var mörk så dom hade inte kunnat fånga in han. Så han fick vara ute, men nån gång i natten så sprang han in själv men sprang sen ut igen och nu då på morgonen så sprang han in och så stängde vi dörren. Han var alltså ute hela natten, en liten tamkanin! Alltså det jag tycker är lite konstigt, är att kaninen borde väl springa iväg eller? visst vi har en häck runt tomten men kaninen kan ju springa igenom hur lätt som helst. Ja menar till och med hundar springer ju iväg då borde ju en liten kanin göra det?
men tamkaniner är väl precis som katter, bara dom får mat å käärlek så kommer dom alltid tillbaka.
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!
Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!