2908
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

Das Auto
455 Inlägg
29 juni 2011
Jag tycker också att mässan låter som ett riktigt dåligt val.. inget illa menat, men det är faktiskt där alla epa-traktorer, a-traktorer och Volvo 240/740 brukar samlas på kvällarna för att supa skallen av sig!

Finns det inget annat industriområde eller liknande vi kan vara på? Marieberg funkar ju klockrent enligt mig. Gamla DHL lagret får vi inte vara ifred på, för där finns numera övervakningskameror så att dom ser alltid (pga klotter) och då dyker Securitas och andra vaktbolag upp direkt och skickar bort oss. Kom att tänka på Pilängen/Berglunda? Finns inget bra ställe där? smile

22 Inlägg
29 juni 2011
kan man inte vara på gammla e18 (?) ut mot karlskoga.. Där det ibland är lite natt-aktiviteter...
är ju nästintill absolut ingen trafik alls.. Tyskbilar på ena sidan snyggt uppställda Jdm:are på andra sidan..
Så man ändå inte blockerar eventuell övrig trafik smile   (går ju nån enstaka buss i linjetrafik iaf)

Skulle vara lite coolt tycker jag om det blir bra mycket bilar..Sen kan man dra inåt mässan o  slira/svina lite med alla andra

eller andra försla ?

395 Inlägg
29 juni 2011
Golfnik skrev:
Håller med dig om det där s-holmstrom ..

Kommer vi vara på mässan så kommer det bli fullt med andra bilar hmm

kom gärna med förslag, det kommer ju folk vart vi än står smile coop forum men då reagerar sicuritas på att vi står där, har en vän som jobbar där... men mne kom med förslag om inte mässan blir bra nog så ändrar vi helt enkellt big_smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

"Unloaded"
1 557 Inlägg
29 juni 2011
Mässan blir verkligen inte bra, så mycket garanterar jag. Aldrig någonsin haft problem med något vaktbolag när det varit träffar ute på Marieberg, vad händer ifall de ringer dit polisen? De går runt och kollar i 5 minuter på alla fina bilar och sen åker de igen för att inget händer, eller hade ni tänkt ha lekstuga deluxe? Isåfall är ju mässan en helt klart beprövad plats att vara på, och polisen är väl medvetna om detta.

Min röst går till Coop-parkeringen i första hand, om det inte funkar så bakom Blomsterlandet och de parkeringarna som finns där. Förutsatt att det blir snålt med svineriet då. Största boven i allt sånt här är oftast alkoholpåverkade egocentrerade retards som skräpar ner var de än befinner sig.

"When innovation meets passion!"

Biturbo
32 Inlägg
29 juni 2011
Mässan hell no.....  där ej finns yta för mer än några volvos... kan man lika gärana vara hemma... Biltemas parkering kan ju vara nå?!?!

135 Inlägg
29 juni 2011
Håller med de två tidigare. Marieberg är större lättare att styra upp parkeringen.

Bauhaus till exempel har endast en infart, lätt att släppa in "rätt" bilar.

Sen bara göra det enkelt och fylla på med tyskstuk på ena sidan och JDM på den andra.

Folk som bara vill kolla kan ju stå på Coop parkeringen.

Bara ett förslag

836 Inlägg
29 juni 2011
Josam skrev:
Håller med de två tidigare. Marieberg är större lättare att styra upp parkeringen.

Bauhaus till exempel har endast en infart, lätt att släppa in "rätt" bilar.

Sen bara göra det enkelt och fylla på med tyskstuk på ena sidan och JDM på den andra.

Folk som bara vill kolla kan ju stå på Coop parkeringen.

Bara ett förslag

Det där låter kanon ju!! men vem ska "släppa in" bilar smile

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
Har bytt nu till bauhaus. Då jag själv inte kan staden så bra, så är det bra att ni berättar var lämpligaste platsen är. smile

135 Inlägg
30 juni 2011
kenny_crx skrev:

Jag kan vara en av dom som ställer upp, men det är nog bra om vi är fler

383 Inlägg
30 juni 2011
Josam skrev:
kenny_crx skrev:

Jag kan vara en av dom som ställer upp, men det är nog bra om vi är fler

Jag kommer att hjälpa till  smile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad

135 Inlägg
30 juni 2011
Jag ser framför mig ett partytält med en tysk och en japans flagga på som utställningsbilarna får åka igenom. Två som släpper in bilar och två kanske tre som visar vart dom ska stå. Tyska till höger och JDM till vänster tex. Skyltar kan vara bra, "utställare" "besökare"

Jag åker dit senare idag och rekar lite.
Senast redigerat av Josam (30 juni 2011)

219 Inlägg
30 juni 2011
ViiiC va sägs om du står på ena sidan o jag på andra för o visa vilken sida jappare o tyskar ska stå på ^_^

395 Inlägg
30 juni 2011
McTw1st skrev:
ViiiC va sägs om du står på ena sidan o jag på andra för o visa vilken sida jappare o tyskar ska stå på ^_^

ja du det låter som en bra idé

Gott folk ni behöver inte få damp räcker med att en skriver att mässan var ett dåligt val big_smile
som jag skrev kom med bättre förslag för mitt kanske inte alls va bra!! wink

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

135 Inlägg
30 juni 2011
Josam skrev:
Jag ser framför mig ett partytält med en tysk och en japans flagga på som utställningsbilarna får åka igenom. Två som släpper in bilar och två kanske tre som visar vart dom ska stå. Tyska till höger och JDM till vänster tex. Skyltar kan vara bra, "utställare" "besökare"

Jag åker dit senare idag och rekar lite.

Josam verkar ha bra koll tycker jag.. glöm inte att det går att åka in bakvägen från lilla rondellen..
skyltar där man åker in.. tysk Hö JDM VÄ tex..

135 Inlägg
30 juni 2011
Det ser bra ut på bauhaus, lagom bred infart. Bara att ställa några koner så det inte blir kaos.

Någon bakväg känner inte jag till, jag tror inte att det går att komma runt den vägen. Får kolla upp det.

78 Inlägg
1 juli 2011
Går att komma in ''bakvägen'' om man åker där lastbilarna brukar lasta/lossa. Bara en liten tanke till dom som står o släpper in sen smile

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
finns det någon i örebro som kan ta lite bilder på parkeringen och slänga upp här? smile

Das Auto
455 Inlägg
1 juli 2011
Michkijn skrev:
finns det någon i örebro som kan ta lite bilder på parkeringen och slänga upp här? smile

Självklart! smile Jag kommer att fota så mycket jag kan.

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
1 juli 2011
Trådstartare
st4hl skrev:
Michkijn skrev:

Nice! smile Trevligt att så många orkar lägga energi på att få denna träff att bli bra! smile

Das Auto
455 Inlägg
1 juli 2011
Michkijn skrev:
st4hl skrev:
Michkijn skrev:

Nice! smile Trevligt att så många orkar lägga energi på att få denna träff att bli bra! smile

Ja, alla gör det dom kan och vill.. Så det ska vara. Verkar bli en riktigt bra träff det här smile

Sök