3128
Sök

Vit 745 med röd inredning, vilken färg ska jag lacka plasten i?

170 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Tjena, som topic lyder. Har en vit 745a med röd inredning och svarta plastdetaljer. Vill fräsha upp det hela lite, några tips på vilken färg jag ska lacka det i för att det ska se lite vettigt ut? smile

Tack på förhand!

93 Inlägg
9 juni 2011
Vilka plast detaljer? Annars e svart snyggt.

Jag driver KolfiberVinyl.se som ska bli Sveriges bästa sait för Kolfiberfilm och Solfilm :)

Möbelutkörare
358 Inlägg
9 juni 2011
Byt ut den röda plasten till svart. 
Den röda är väldigt spröd och kommer till 80% säkerhet spricka/gå sönder om du skall ta bort den.
Så innan du tar bort den gamla så skaffa den "nya".

Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.

170 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Alltså jag menar vad jag ska lacka den svarta plasten i. Den plasten som är röd på den här bilden http://www.garaget.org/?car=112800&image=1073491   ska jag lacka i någon färg som passar och är snyggt med resten som är rött. (Det som är svart på bilden)

Bärs!
3 456 Inlägg
9 juni 2011
Jag tycker du ska lacka det rosa med gula och gröna ränder.
Gärna lite röda stjärnor också, det blir snyggt jag lovar. Gå ut och måla nu. smile

Garaget.org peakade 2008.

93 Inlägg
9 juni 2011
Aga_Diff skrev:
Gärna lite röda stjärnor också, det blir snyggt jag lovar. Gå ut och måla nu. smile

Ja gör det smile

Eller klä med kolfiberfilm smile det blir snyggt. Kanske inte lika snyggt som rosa med gula och gröna ränder. Haha

Jag driver KolfiberVinyl.se som ska bli Sveriges bästa sait för Kolfiberfilm och Solfilm :)

170 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Aga_Diff skrev:

Det var roligt, tack för det seriösa tipset smile

170 Inlägg
9 juni 2011
Trådstartare
Glennviking skrev:
Aga_Diff skrev:

Ja gör det smile

Eller klä med kolfiberfilm smile det blir snyggt. Kanske inte lika snyggt som rosa med gula och gröna ränder. Haha

okej tack för tipset smile

Sök