Tjo! Ursäkta ifall bilderna försvunnit, men har updaterat mig lite på forumet och flyttat dem men det kommer nya bilder Har spacklat och påbörjat med att slipa huven lite granna. Men det blir att slipa för hand nu då slipmaskinen behöver nya lager :S
Bilderr!
Panelen i bakluckan så hade ett stort hål i sig så jag tänkte fixa det men ångrade mig, så istället laminerade över och på så sätt en helt ny panel Kommer före och efter bilder sendare
Har varit lite slö och inte fått gjort något på länge nu då de e sommar ! men inom dehär några dagarn denhär veckan så har det mittiallt exploderat!
BILDER! Har grundmålat huven med zink-rostskyddsspray så rosten kan dra åt skogen nu !
Stötfångare på G me grundning, samma sätt som med huven Bakre stötfångare var ordentligt full med bucklor så de var bara att ta fram gummi hammare och börja slå !
Usch! Ful buckla som döljts av stötfångaren, blir jobbigt att få utbucklat den hära !
Jajja, här vare minsann en liten hemmagjord hatthylla ! Blev ganska fin efter arbetet me den
Självklart ska den vara uppvikbar !
" Gångjärnen" !
Har fixat nya membran till luxor basarna med en dos av sikaflex ? vet ej vad det hete i sverige, men det är som en tätningsmassa ungefäär !
Har fixat Extrabromsljus från biltema som jag satt i bakrefönstret