Tjenare, här kommer jag posta information om bygget av min Honda Civic EP3á.
Saker som är beställda som kommer inom kort är : Front & rear spoiler samt sideskirts. Fälgar & däck.
Jag kommer uppdatera löpande här vartefter när det görs nya uppgraderingar på bilen. Till vintern när bilen går i ide är det tänkt att den skall in till japtuning för deras paket med kompressor.
Okej. Nae, jag har två par 17" och ett par 18" liggandes... De samlar bara damm. Synd att du inte hängde med mig ut på stora vägen när du låg efter mig inne i stan häromveckan. Då kunde det bli åka av
Denna vecka händer det mycket, nya kjolpaketet kommer, det ska grundas, slipas & sedan lackas, och en värmesköld skall byggas som skyddar mitt injen cai så den går bättre
Delarna ifrån Tuningshop.se trillade in hos mig idag! Så nu blir det till o jobba på i helgen, kör sista veckan på jobbet nu innan semester & är dyngförkyld på det me gg ;<
Delarna ifrån Tuningshop.se trillade in hos mig idag! Så nu blir det till o jobba på i helgen, kör sista veckan på jobbet nu innan semester & är dyngförkyld på det me gg ;<