Tjena, fyller 18 i vinter och är riktigt sugen på bil, har jobbat nu i sommar och ska sälja av lite grejer senare, har max 15-20 att röra mig med nu, men väntar jag mot hösten/vintern så har jag ca 35.
Grejen är det att jag är riktig sugen på en egen bil, går även fordon och har tillgång till verkstad och billigare delar osv, så står mellan valet att vänta och köpa sen, eller köpa något nu, som man kan lägga ut lite på, ljud, slitagedelar, kanske lite styling, osv.
men frågan är då vad man ska köpa? vill ha en bil som ska vara kul att köra, gå bra och inte för klumpig, gärna skinn eller halvskinn, inte tyg. och bakhjulsdrift är ett plus men inte ett måste. vill gärna att den inte ska dricka för mycket soppa heller. har vart mycket inne på bmw, och nu när jag fått lön så har jag kollat på 850 och tänkte att det kanske är lite dels stort och tungt, och inte så rolig att köra, om man inte kanske köper en t5a tex, men då går soppaförbrukningen upp så mycket.. även vart inne på celica men då måste jag vänta tills senare, men jag känner att det vore kul att köpa något att pilla på för en billigare peng.
så kom med tips på bra, inte allt för dyra bilar, som är roliga att köra och man kan göra lite kul saker med, bygga och fixa lite, väldigt gärna skinn, inte en 740 med trasig tygklädsel som luktar wounderbaun och fimp.
tack på förhand