Passade på att göra en eftersnack tråd nu hoppas allt vart korrekt. -- Tackar för en grym rolig eftermiddag/kväll och gick förvånade snabbt mellan starterna stort tack till alla funktionärer och förare för ett bra jobb. Och skönt väder hade vi med. Det är just sånt här jag älskar med Västerås med massa evenemang på somrarna !
Tog lite små bilder samt filmade lite med min dåliga mobil kamera om det så uppskattas så kan jag lägga upp dem. Men det var inte så bra kvalité på filmerna f.ö
Tack till alla deltagande och publikfolk! Riktigt lyckad kväll! Med mycket flygande gummi! Tiderna kan jag inte uttala mig om, men tycktes höra nått om att det har med tillståndet att göra, farbror blå ni vet /Speekern
bra event men för mycket väntetid för bublik man blev rastlös. Förstår ej hur det kan gå långsammare när det är lagligt? Olagligt gick allt alltid snabbt
bra event men för mycket väntetid för bublik man blev rastlös. Förstår ej hur det kan gå långsammare när det är lagligt? Olagligt gick allt alltid snabbt
När det var olagligt då allt gick snabbt hade det inte nåt med att man skulle hinna köra ett par vändor innan farbror blå dök upp?
Men så fort sista föraren var på plats besiktad och anmäld, vilket var lite över schemat, så tyckte jag det gick snabbt. Det var ca. 35 förare att sätta på stegar i 4 olika klasser, kopiera stegarna, förarmöte, sen sortera anmälningarna efter stegen, lite övrig organisering, sen körde vi igång. Men förslag läggs fram kontinuerligt, ska ändå ta upp frågan
Men så fort sista föraren var på plats besiktad och anmäld, vilket var lite över schemat, så tyckte jag det gick snabbt. Det var ca. 35 förare att sätta på stegar i 4 olika klasser, kopiera stegarna, förarmöte, sen sortera anmälningarna efter stegen, lite övrig organisering, sen körde vi igång. Men förslag läggs fram kontinuerligt, ska ändå ta upp frågan
När VSC höll i det olagliga kunde vi ha 55St bilar. och allt arrangerades och bestämdes samma timme som dom anmälde sig. i FWD RWD och 4WD.
Klart detta kommer gå snabbare med åren när huvudarrangörerna blir varmare i fötterna. Väntetider menade jag med Mellan själva racen. Inte innan Då jag vet att Galompa är Number 1 in Sweden på bygga stegar och sköta sådant.
Sen äre ju besiktningen man ej har i Det olagliga. så det förstår jag tar längre tid. Det jag menar är som sagt ovan det som händer efter allt det där När bilarna börjar köra så tar det längre tid än olagliga då man intebehöver skrika på publik eller kolla efter snuten eller "mötande"
När det var olagligt då allt gick snabbt hade det inte nåt med att man skulle hinna köra ett par vändor innan farbror blå dök upp?
ja självklart men det är ACTION publiken vill ha vi vill ej sitta o vänta o titta på Solen medans bilar linar upp. Publik vill att det ska vara action fyllt. Och det borde vara enkelt att ordna när det är lagligt