precis vad det låter som sjukt mkt bilar och folk och med bilar äre äldre bilar mest jänkare av finare utsende är mkt gammalt så att säga. men riktigt roligt är det, fylla är det väll mest varje kväll fast rätt ordnat
.. ett tillägg är att det är djävulskt fint runt Siljan, fin natur osv. Så det är väl gamla bilar i kö och trevlig natur runt omkring
Jag ska dit idag och kika på cruisingen (traditionellt alltid på tisdagen ), inte varit där på några år pga att jag inte är så intresserad av gamla jänkare. Men man får väl offra sig ibland
Går träffen att jämföra på något sätt med Powermeet i Västerås?
kanske inte med antalet folk och bilar eftersom att folk kommer olika dagar i över en vecka , men jag tycker att det är mycket skönare i rättvik än västerås. inte lika många idioter som förstör som det brukar vara på power meet
Nä egentligen inte, men sunkbilarna innehållande fyllon som bara är där för att svina blir fler och fler även i Rättvik. Så det är väl på väg åt samma håll antar jag...
"He who sacrifices freedom for security deserves neither"
Nä egentligen inte, men sunkbilarna innehållande fyllon som bara är där för att svina blir fler och fler även i Rättvik. Så det är väl på väg åt samma håll antar jag...
så kommer det vara på alla stora cruisingar i alla tider , det hör väl till på nått vis
Va dit och kikade och cruisade lite i söndags och igår. men nu blir det och vänta tills fredag/lördag då det inte funkar så bra och komma hem 3-4 och vakna 6.