lite synd att 3 poliser kom plus besiktningsbussen. dock när folk kom & var trevliga & pratade med dom så så dom att dom bara skulle informera om allmänna frågor som folk ställde & struntade i att ta in bilar för besiktning
Blir troligtvis nytt ställe nästa träff.
Fina bilar även denna gång & nya besökare dessutom. kul att det kommer folk till lilla norberg
lite synd att 3 poliser kom plus besiktningsbussen. dock när folk kom & var trevliga & pratade med dom så så dom att dom bara skulle informera om allmänna frågor som folk ställde & struntade i att ta in bilar för besiktning
Blir troligtvis nytt ställe nästa träff.
Fina bilar även denna gång & nya besökare dessutom. kul att det kommer folk till lilla norberg
Har du fler ställen på lager?
Livet är ett rent helvete, ingen kommer levande i från det.
ja det finns ju ett par alternativ, men ska kolla dom lite bättre hur det ser ut och isåfall vilket ställe som skulle bli bäst har väll typ 4 - 5 ställen som jag kan tänka på just nu
Nästa träff blir det garranterat att ta med 164an hoppas jag då kanske det är lite lack på den med så den inte ser så sunkig ut Ska kolla upp ett ställe denna vecka & sen blir det nog en till träff om ca 3 veckor eller något liknande
En liten tanke, finna det inte mer plats i Fagersta? . Om de det nu skulle komma massa bilar nästa gång?
håller med dig, Rickard.
_______
Ja det var lite synd att snuten kom och skrämdes
Ännu mer synd att "min chaffis" kom på idén att han skulle hem och fiska kräftor(?) klockan 10
Din chaffis? Du har väl kunnat köra själv?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
lite synd att 3 poliser kom plus besiktningsbussen. dock när folk kom & var trevliga & pratade med dom så så dom att dom bara skulle informera om allmänna frågor som folk ställde & struntade i att ta in bilar för besiktning Blir troligtvis nytt ställe nästa träff.
Var det ingen som råkade ut för Farbror Blå? Var dom bara där för info?
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ännu mer synd att "min chaffis" kom på idén att han skulle hem och fiska kräftor(?) klockan 10
Din chaffis? Du har väl kunnat köra själv?
/Benny
jag har inget körkort ännu så tyvärr
Okay, då förstår jag.
/Benny
Ja lilla Norberg verkar ju inte som det ultimata stället för en bilträff direkt... Fagersta var nämnt tidigare så varför inte kolla upp det som ett ställe för nästa träff istället?
Ja lilla Norberg verkar ju inte som det ultimata stället för en bilträff direkt... Fagersta var nämnt tidigare så varför inte kolla upp det som ett ställe för nästa träff istället?
Ja kanske det. kan man åka till fårbo om man vill leka av sig lite
Vad bra att de inte plockade bilar, men varför då komma med bussen? Jag blev lite purken och drog iallafall då (skulle ändå hem, förmiddagsskift idag väntade).
Jag har några få bilder, kan se över dom imorgon och förhoppningsvis få upp några här för visning.
Piratstikins: Om du vill får du gärna skicka bilder på min gråa Impreza STi Type R. Efterlyser även andra som har det!