3393
Sök

Prisvärd rekondfirma i uppsala området? Lack behandling

stahre
15 augusti 2011
Trådstartare
Hej, behöver tips på prisvärda rekondfirmor i uppsala med omnejd. Tänkte försöka få bort små repor/mindre stenskott typ. Alltså bara lacken som ska behandlas.
Inget snack om att "det är billigast att göra det själv", "det är mkt bättre att göra det själv". Tänker inte göra det själv smile

Mr cap är väl ett säkert kort, men tänkte om det finns andra lika bra men inte lika stora = billigare.

Mvh Stahre

1 146 Inlägg
15 augusti 2011
har du kollat på eniro?
google?
söka lite själv:)

stahre
15 augusti 2011
Trådstartare
Har kollat runt lite, men det står ju inga priser nån stans typ, och istället för att ringa runt till 10 olika tänkte jag kolla om någon har koll här, snabbare och mer effektivt. + att då får man feedback på om dom gjort ett bra jobb eller inte

8 883 Inlägg
15 augusti 2011
Kan du tänka dig att åka en lite bit så rekommenderar jag Högsta Finish
http://hogstafinish.se/ där har jag rekondat min bil.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

1 146 Inlägg
15 augusti 2011
ah sant.. förstår hur du menar ofta är det så dom kollar först på grejerna hur bra dom är sen så kan dom ge en bedömning och se ett bra pris så är det ofta på alla ställe

1 Inlägg
23 augusti 2011
hade du bott i västerås hade jag kunnat hjälpa dig men du kan ju testa med tjänstjakt ? det är typ som prisjakt fast för tjänster, du skriver vad du vill ha gjort lite kort så kommer du få prisförslag från olika rekondfirmor där du bor smile eller så sätter du dig med telefonkatalogen och ringer runt tongue

Cupra_
23 augusti 2011
Trådstartare
Tar du bara någon av de stora (Mr.Cap, Ditec, m.fl) så brukar du få ett bra resultat.. Det kostar vad det kostar tyvärr.. Även samma kedja kan ha olika pris på olika anläggningar..

12 Inlägg
15 september 2011
Uppsala bilvårdsteknik kan jag rekomendera

24 Inlägg
22 september 2011
Allt förutom ditech.

"You wouldn't steal a car!"
Nej, det är alldeles riktigt. Men du kan ge dig fan på att jag hade laddat ner en biljävel om det bara gick.

Sök