Fett grymt!, jag ska också lacka min snart(första gången) så har lite frågor , ser ut som om att du lackar i ett garage såsom jag kommer göra, hur förbereder du ? jag menar så det inte blir dam och skit i lacken! vad har du för spruta samt kompressor?
Fett grymt!, jag ska också lacka min snart(första gången) så har lite frågor , ser ut som om att du lackar i ett garage såsom jag kommer göra, hur förbereder du ? jag menar så det inte blir dam och skit i lacken! vad har du för spruta samt kompressor?
Hejsan okej vad kul . skriv ett pm till mig kan så kan jag skriva vad du bör tänka på:)
har själv lackat i garage några gånger innan ... det jag brukar göra är att vattna golvet och se till att man har BRA ljus sen så klart gott om utrymme att röra sig på