Tycker inte de passar med en bmw som plastbil. Men tycker ni gör ett bra arbete, jag gillar de ni gör och tror ändå den kommer bli riktigt grym, så kämpa på blir grymt .
Fick besök av Frank från Wendes idag som hade bra enkla tips på spackling & slipning. Trots ett antal "Elmiabyggen" så kan små bagateller bli väldigt nyttiga & göra susen. Vi bestämde att på Måndag ska fronten vara leveransklar till Wendes samt instrumentbrädan + handskfacken. Onsdag lämnar vi bakdörrar & bakre stötan. Nu går det undan!
Bakre stötan moddas på ett ovanligt sätt. Never seen before!
Hmm, vad ska vi göra med dessa kolfiberplattorna?
Plastat igen nedre dimljus hålen för andra lampor. Ska kapas upp igen men i rätt storlek.
Breddning fortsätter nu ner över dörren. Mycket spackel & slip återstår dock.
ja imorgon kommer jag också. har par ärende först sen dyker jag upp, min bristfälliga närvaro har berott på att jag jobbat 11.00-20.30 hela veckan så inte mycket tid över men nästa vecka är det som vanligt igen.
CarbonLoader, fick du mitt mail för ett par dagar sedan? (vecka sen kanske)?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Jag har nu följt denna tråd sedan sida ett, utan att ha kommenterat, så nu är det på tiden!
Gillar inte alls vilket stuk ni väljer på bilen, passar inte alls en bil av denna modell! Hade hellre sett att ni byggde på en japsare om ni ska ha detta stuk. Scoopet på huven har ju inte ens en funktion, och enligt mig ser det väldigt konstigt ut. Sen när ni visade placeringen på utblåsen suckade jag djupt.
Dock följer jag denna tråd med stort intresse, då jag väldigt gärna vill se slutprodukten. Kan vara en av de roligaste trådarna på detta forum p.ga farten i tråden, och allt jobb ni lägger ner på bilen! Måste säga det, är imponerad av ert driv och kunnande! Blir som sagt väldigt spännande att se hur denna bil kommer se ut när den är klar!
Jag har nu följt denna tråd sedan sida ett, utan att ha kommenterat, så nu är det på tiden!
Gillar inte alls vilket stuk ni väljer på bilen, passar inte alls en bil av denna modell! Hade hellre sett att ni byggde på en japsare om ni ska ha detta stuk. Scoopet på huven har ju inte ens en funktion, och enligt mig ser det väldigt konstigt ut. Sen när ni visade placeringen på utblåsen suckade jag djupt.
Dock följer jag denna tråd med stort intresse, då jag väldigt gärna vill se slutprodukten. Kan vara en av de roligaste trådarna på detta forum p.ga farten i tråden, och allt jobb ni lägger ner på bilen! Måste säga det, är imponerad av ert driv och kunnande! Blir som sagt väldigt spännande att se hur denna bil kommer se ut när den är klar!
Mvh!
Tack för din kommentar samt att du tagit dig tid att följa tråden! Men eftersom du har läst och tittat sen sidan ett så vet du varför vi har gjort uppstickare på t.ex. huvscoop och placering av ändrör... Det SYNS! Du vet varför vi har denna bilen och inte en japsare! Men är som sagt tacksam för din åsikt och din är lika välkommen som folks inlägg med bara beröm. Vi får väl hoppas att Ni blir lika nöjd som oss när Ni får se den färdig då man har svårt att få helheten nu!
Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!