Lite mer jobb mellan OS-sändningarna, gjort klart bromsar bak, monterat bromsslang bak, bytt stödlager i kardanen och börjat byta knutkors, även satt dit nya brickor på momentstagen. Uppfräschade handbromswirehållare.
Alltid bra att montera dit nya slitdelar när man renoverar. Gamla bromsar,slangar,lager & kors m.m. är inte det bästa att ha på bilen när man renoverat allt annat.
Alltid bra att montera dit nya slitdelar när man renoverar. Gamla bromsar,slangar,lager & kors m.m. är inte det bästa att ha på bilen när man renoverat allt annat.
Precis min tanke, lika bra då man ändå håller på
Ja när allt annat blir som nytt så är det ju bara dumt att inte byta slitdelar. Dessutom blir det ju fuskrenovering om man inte byter sånt...
Precis min tanke, lika bra då man ändå håller på
Ja när allt annat blir som nytt så är det ju bara dumt att inte byta slitdelar. Dessutom blir det ju fuskrenovering om man inte byter sånt...
Hehe, ja det beror ju på var man drar gränsen för fuskrenovering, min amazon är ju bara inne för en service