Regnar det framåt startskottet för träffen så makar vi in oss i Jakobsbergs parkeringshus.
OBS OBS!!! Vi vill inte ha en massa lek med bilarna då det kommer att finnas en hel del folk som traskar runt bland bilarna och kollar, barn har dem säkert också med sig, och kanske husdjuret, så skippa all form av lek och uppmärksamhets-provocerande beteende, nu pratar jag inte stereo-uppspelning, utan mest på varvstoppslekar och vem som driftar bäst bland bilar, sånt kan ni spara till senare under kvällen OBS OBS!!
Jag skulle föreslå efter som jakan huset är så pass litet, så varför inte Täby Centrums garage? 3 våningar och riktigt stort samt belysning. Skulle vara smartare, och det ligger endå inte speciellt off, för folk, e18 samt e4 är relativt nära!
charlie_22, vi kör träffen på lördag och vi får helt enkelt bara hålla tummarna att det blir TORRT! :)Nu på fredag har vi ju ingen träff alls utan det är BARA Lördag som gäller!
kenshah, Japp precis mittemot riddar jakob eller vad det heter(nattklubben).
MVH
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
Jag har hållt utkik på smhi bland annat och enligt dom ska det INTE regna, vet inte vart jossy fick försig det! Hoppas verkligen inte det regnar!
MVH
när jag har läst dom senaste dagarna så har det stått att det ska regna eller minst typ 0.3 nederbörd men det ändrar sig ju hela tiden vafan..dom kan ju inte sitt shit. nu står det sol o sstuffz..dina väderböner verkar ha fungerat.