Här kommer "nya" videon. Ändrat en hel del från förra men hoppas inte på allt för många förändringar tills Elmia hehe
Nästa film kommer redan på fredag kväll och då går vi igenom dörrsidor och centerhögtalare.
Hmmm vill inte vara den sure eller så. Men hade förväntat mig lite mer =/. Lite mer under bygget klipp, folk som fjantar och jävlas lite osv. Men de blev lite bilder enbart på saker. Men de kanske kommer framtida filmer med mer byggmatreal. Kul med film. De gillas.!
Kom och tänkte på en sak såhär typ 5 timmar efter jag kollade på filmen. Men jobbar man natt så har man mycket dö-tid. JÄVLA va snyggt fälgval du gjorde.! Ritigt nice måste jag säga :!
Kom och tänkte på en sak såhär typ 5 timmar efter jag kollade på filmen. Men jobbar man natt så har man mycket dö-tid. JÄVLA va snyggt fälgval du gjorde.! Ritigt nice måste jag säga :!
Varför har man mera dötid när man jobbar natt?
Ja dom är rätt snygga men sjukt tajta bak hehe Har dom redan hemma men behöver lackas om.
Sandra har börjat plasta baksidan Skönt att det börja hända saker.
Har gjort iordning stora delar av filmen nu och borde vara klar imorgon kväll. I filmen kommer vi göra gå igenom dörrsidorna och centerhögtalaren. Så missa inte det fredagsnöjet hehe