Built for music.
sebbanboy14 skrev:Satan: kan jag ju glömma att beställa den baken. Får komma efter en ny nu :-)
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Satan: kan jag ju glömma att beställa den baken. Får komma efter en ny nu :-)Haha du kan köpa den av mig i höst
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Satan: kan jag ju glömma att beställa den baken. Får komma efter en ny nu :-)Haha du kan köpa den av mig i höst Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den?
Vikingson skrev:försökt med värme ang passformen?
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Haha du kan köpa den av mig i höst Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den? Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Haha du kan köpa den av mig i höst Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den?
Antonicracing skrev:Haha du kan köpa den av mig i höst
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den? Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den? Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år
sebbanboy14 skrev:Ska du göra dig av med den då? Jag köper dne gärna då bara jag vet att du säkert ska sälja den?
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år Men kär inte dummed något liknande?
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år
Antonicracing skrev:Det blir nog en annan kjol då för vi har lite större planer nästa år
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år Men kär inte dummed något liknande?Va?
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år Men kär inte dummed något liknande?
sebbanboy14 skrev:Bra då är den paxad. Själv vet jag inte om de kanske blir hus nästa år. Så då har man ett garage och lackbox att bygga nästa år
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Men kär inte dummed något liknande?Va?Kör inte du med liknande bakdel?
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Men kär inte dummed något liknande?Va?
Antonicracing skrev:Men kär inte dummed något liknande?
JDMCRAZE skrev:Ser ut som Veilside kit?
Antonicracing skrev:JDMCRAZE skrev:Ser ut som Veilside kit?Mera Mazdaspeed i så fall.Kitet kommer från Aerokit
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:JDMCRAZE skrev:Ser ut som Veilside kit?Mera Mazdaspeed i så fall.Kitet kommer från AerokitSamma kitt som fastline ha på sin mattsvarta RX8?
Antonicracing skrev:sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Mera Mazdaspeed i så fall.Kitet kommer från AerokitSamma kitt som fastline ha på sin mattsvarta RX8?Vet inte har frågat honom flertal gånger vart han köpt det men han ignorerar frågan tyvärr
sebbanboy14 skrev:Antonicracing skrev:Mera Mazdaspeed i så fall.Kitet kommer från AerokitSamma kitt som fastline ha på sin mattsvarta RX8?
Antonicracing skrev:Mera Mazdaspeed i så fall.Kitet kommer från Aerokit
Antonicracing skrev:Samma som mig alltså