3388
Sök

Hur Hör Man Av Sig Till Garagets Admin?

mamma
24 Inlägg
2 november 2011
Trådstartare
Jag la upp en bil för några månader sen. Men de "förbjöd" den för att den är i dåligt skick ENLIGT DEM.
Och det står att jag inte får lägga ut bilen igen i samma skick eller utförande? Vad menas med det. Jag har min bil relativt i ordninggjord nu. Iaf i lacken, och det är väl det enda admin bryr sig om. Sen så SKA jag ju göra ordning den mer när jag får pengar och tid! Kan jag inte lägga ut den fast jag gjort i ordning den?

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
2 november 2011
Jo det kan du, men dem menar att du inte får lägga ut bilen igen utan att gjort iordning den.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

188 Inlägg
2 november 2011
vadå måste alla ha fina bilar för att vara medlemmar här eller?

42 Inlägg
2 november 2011
Rapide skrev:
vadå måste alla ha fina bilar för att vara medlemmar här eller?

Det verkar som att bara fina bilar får läggas upp och då undrar jag vem fan som säger att en bil är fin medans en annan inte är det.
Nej låt folk lägga upp vilken bil som helst, spelar väl ingen roll.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
2 november 2011
Jag kan tycka det vore synd om garaget skulle bli fullt med rostbefläckade gammla skithögar som knappt duger som vinterhink.... Men har man en bil som är hobbybil så är det kart man borde få lägga upp den oavsett skick.

Ang. Ts fråga s prova med ett pm till Chrizz eller någon moderator så an ni säkert diskutera.

Mvh Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

6 632 Inlägg
2 november 2011
Om det gäller 740n så No offence, men det står stämplat Vinterbil över den

De/Dem

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
2 november 2011
Varför måste alla visa upp ALLA sina bilar hela tiden undrar jag? vem vill se en sliten bruksbil? speciellt om det är en bil som man ser 10styck utav varje gång man kör ner till maxi ska handla.

Är det inget speciellt med bilen så är det väl inget att visa upp heller kan ju jag tycka. Ingen av mina bilar har legat uppladdade här föränns de varit klara att visas upp. Och jag har inte heller haft problem med borttagna bilar pga. dåligt skick, ointressant, vinterbil osv. trotts att dem varken haft toppskick eller några speciellt dyra modifikationer.

Man vill ju gärna hitta de fina bilarna utan att behöva leta igenom 10 sidor med helt original svenssonbilar i halvtaksigt skick.

Ska jag vara ärlig så är jag förvånad att 850in får iigga kvar då det är en taskig bild på en bil som verkar så gott som standard.
Senast redigerat av AcesHigh666 (2 november 2011)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

6 632 Inlägg
2 november 2011
Uppmärksamhet helt klart.. Jag ville rent av bara ha de förut när jag la upp föräldrarnas bilar.. jag orkar inte göra något mer om dem. Försvinner de så försvinner de.

Men ja, en bild var väl lite väl snålt..

De/Dem

Muttley
2 november 2011
Skrev samma i en annan tråd. Har bildgalleriet krasat sönder här?
Om den inte är i ordning vad fan ska vi behöva få upp de här för då.  Klart vi bara vill se fina bilar. Vad är liksom annars vitsen med det ?  De är som att gå till en lördagsträff i stan och se massa skrotbilar. usch nej.
Nej admin svarar inte privat på frågor du får maila om du är missnöjd.

Och för att tillägga så kan man väl ändå lära sig ta en HELHETSbild vilket innebär att en hel bil fastnar. Om de inte handlar om proffsfoton.
Senast redigerat av tkd_rille (2 november 2011)

mamma
24 Inlägg
2 november 2011
Trådstartare
Denna sida heter garaget och inte fin-garaget. Folk är stolta över sina bilar, och ska få lägga upp det de är stolta över. Sen om det är en total skrothög som ingen kommer göra något åt är kanske onödigt. Men är det en original vanlig, bil som är oklanderigt, normalt fin. så borde de få ligga uppe. Och SPECIELLT om det är ett projekt.

Muttley
2 november 2011
Som jag skrev innan,  Bildgalleriet. Sen om du tar och läser rätt noga när du lägger upp en bil så står de väldigt tydligt där. Och för övrigt så läs reglerna här igen då du verkar vara ny.

Administratör
11 911 Inlägg
2 november 2011

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök