haha va goo du är som hittar sånt ! jaa men typ så men ba lite brunare nyans blir nog bra ska du se så kan vi stå så breve varandra medans en kompis eller 2 hoppar omkring i bilen haha
haha va goo du är som hittar sånt ! jaa men typ så men ba lite brunare nyans blir nog bra ska du se så kan vi stå så breve varandra medans en kompis eller 2 hoppar omkring i bilen haha
Klart ja måste hitta sådant kul att en annan gör "billiga" stilen som ja o då måste man ju hitta roliga ting o du undra ju ungefär hur ditt kommer se ut i den mattbrunaktiga
jag tror inte jag våga ( om man tar meningen " hoppar omkring i bilen" ordagrant) göra så i min bil pga dom banka hål i golvet bak xD så ja står nog över de men däremot hoppa som dom gör på filmen e grymt !!
hahah jaa men de nice ju men nu ska ja faktiskt upp ur sängen och dra till biltema för att köpa slippapper och lite färg :'D så kmr ja med bilder om vad ja hittat på idag
fyyyyfan när man väl tog tag i o börja pilla med bilen så ba NOOOOOOOO vart fan är solen -.- den försvann så hände ej något typ det börja blåsa åta helvete ! så ja ba äsch kan la göra lite men ah blev jääävligt lite
fyyyyfan när man väl tog tag i o börja pilla med bilen så ba NOOOOOOOO vart fan är solen -.- den försvann så hände ej något typ det börja blåsa åta helvete ! så ja ba äsch kan la göra lite men ah blev jääävligt lite
o då kunde du inte med o kolla efter om de fanns mattgrå :o fan dålig stil *skojar* haha !! jo fan de e jobbigt. Själv hann ja tvätta bilen nyss innan de börja bli svart o dimmigt
det är denna färgen alltså rostskyddande men tröttnar man så har man iaf en bra grund att lacka på och jag tänkte köra denna rak igenom bara för att se hur det blir