3411
Sök

Angående: Träffar i Uppsala 2012?

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
Mr Palmer, inte komma och spela balla klockan här bruschan. FNM har *inte* haft problem med folk som eldat gummi i garaget. Fråga vad som hände med han som piffade min bil med grus i Köping...

Istället för att fokusera på de dåliga sakerna - försök bidra med bra idéer och tips. Att hålla däcksvarvning till annan parkering är ett första steg, ingen alkohol bland bilarna är nummer två. Styr upp sopsäckar som nummer tre - annars kommer ni inte bli långvariga under IKEA.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

764 Inlägg
18 januari 2012
mrpalmer skrev:
TurboLundin skrev:
Nej nu måste jag ta mrpalmer:s sida!

Måste ärligt säga att mitt uppe i diskutionen om hur vi skulle gå till väga så slängs det upp en träff!
Alla frågetecken borde klart lösas innan någon får för sig något...

Det vill säga om man vill ha en SERIÖS träff!

Skulle satsa stort till våren då alla finbilar kommer ur vinterdvalan big_smile

Skönt att nån verkar göra de, tycker även de kameramannen nämnde, alkohol och bilträff? That´s a big NONO!

Precis, spriten kan stanna hemma för ALLA inblandade!
Senast redigerat av TurboLundin (18 januari 2012)

Wiggen
43 Inlägg
18 januari 2012
Lägg lite omtanke på text & bilder , klart fler kommer då ;d

764 Inlägg
18 januari 2012
Vi kör på denna träff som redan e upplagd!

Och satsar lite till våren!

1 772 Inlägg
18 januari 2012
Detta beskriver väl Uppsala bra.. Lås tråden och glöm allting.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Finraggare
2 381 Inlägg
18 januari 2012
Förstår verkligen inte det - Under IKEA borde vara det optimala stället att köra träffar på. Uppsala är ju stort och jag vet att det rullar bra många tuffa bilar där. Så vad är det med att klämma ihop saker som inte funkar? Det är ju bara att bita i det och köra - alla behöver inte gilla alla - men alla gillar bilar så det borde vara all good?

Tror även jag på att inte köra något före våren - folks bilar är ju avställda, sen kommer FNM premiären och elmia - sen så. Sen är man ledig och kan crusia med den som brinner.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

764 Inlägg
18 januari 2012
kameramannen skrev:
Förstår verkligen inte det - Under IKEA borde vara det optimala stället att köra träffar på. Uppsala är ju stort och jag vet att det rullar bra många tuffa bilar där. Så vad är det med att klämma ihop saker som inte funkar? Det är ju bara att bita i det och köra - alla behöver inte gilla alla - men alla gillar bilar så det borde vara all good?

Tror även jag på att inte köra något före våren - folks bilar är ju avställda, sen kommer FNM premiären och elmia - sen så. Sen är man ledig och kan crusia med den som brinner.

Tror att träffar där kommer bli kanon! Men som du säger, vänta till våren big_smile

46 Inlägg
18 januari 2012
kameramannen skrev:
Mr Palmer, inte komma och spela balla klockan här bruschan. FNM har *inte* haft problem med folk som eldat gummi i garaget. Fråga vad som hände med han som piffade min bil med grus i Köping...

Istället för att fokusera på de dåliga sakerna - försök bidra med bra idéer och tips. Att hålla däcksvarvning till annan parkering är ett första steg, ingen alkohol bland bilarna är nummer två. Styr upp sopsäckar som nummer tre - annars kommer ni inte bli långvariga under IKEA.

vissa träffar har vart skandal, som på lucia träffen, när de va ngn som stoppa alla bilar o skrek att man skulle börna innan man fick åka upp, då kan man tala om att de sprutade grus.
Jag håller med blir träffen bra så fortsätter vi på samma sätt, blir den dålig gör vi ändringar.
träffen har inte ens vart ge den en chans!

46 Inlägg
18 januari 2012
TurboLundin skrev:
kameramannen skrev:

Tror att träffar där kommer bli kanon! Men som du säger, vänta till våren big_smile

Ja absolut, men alla har ju inte fin bilar, och de flesta har vinter bilar, de här e ju inte direkt en utställnings träff, och kommer inte bli i närheten av fnm!
Men den ska bli grym för de  sen i vår kanske de blir mer o sattsta på lite större träffar med feta bilar osv:))

764 Inlägg
18 januari 2012
Ann-Marie skrev:
TurboLundin skrev:
kameramannen skrev:

Ja absolut, men alla har ju inte fin bilar, och de flesta har vinter bilar, de här e ju inte direkt en utställnings träff, och kommer inte bli i närheten av fnm!
Men den ska bli grym för de  sen i vår kanske de blir mer o sattsta på lite större träffar med feta bilar osv:))

Låter mycket bra big_smile

111 Inlägg
18 januari 2012
helt rätt ann-marie nu ses vi den 11/2 å har de kanon kul å blir de nått strul så löser vi det då:) å polisen dom kommer ju komma oavsett vad de gör dom alltid i uppsala oavsett om de är 3 lr 100 bilar på träffen de kommer man alldrig ifrån men ju fler desso roligare å den 2/1 va det en träff under ikea å dom som ville leka åkte ut utan för på en tom parkering å lekte av sig där å körde fint tbx ingen som gnälde då iaf lr vart de mkt gnäll jag fick iaf inte ett klago mål fått massa pm om att fixa en till träff bara å de har jag å ann-marie gjort nu å e ni inte glada att över att nåra försöker iaf hålla igång träffar oavset årstid så säg det så kan vi skita i å göra träffar men jag tycker de är bara kul å komma iväg från hemmet slippa runtna en kväll som den här vi datan på massa tjafs bara--.- lr har jag fel nu?

46 Inlägg
18 januari 2012
j3sp3r skrev:
helt rätt ann-marie nu ses vi den 11/2 å har de kanon kul å blir de nått strul så löser vi det då:) å polisen dom kommer ju komma oavsett vad de gör dom alltid i uppsala oavsett om de är 3 lr 100 bilar på träffen de kommer man alldrig ifrån men ju fler desso roligare å den 2/1 va det en träff under ikea å dom som ville leka åkte ut utan för på en tom parkering å lekte av sig där å körde fint tbx ingen som gnälde då iaf lr vart de mkt gnäll jag fick iaf inte ett klago mål fått massa pm om att fixa en till träff bara å de har jag å ann-marie gjort nu å e ni inte glada att över att nåra försöker iaf hålla igång träffar oavset årstid så säg det så kan vi skita i å göra träffar men jag tycker de är bara kul å komma iväg från hemmet slippa runtna en kväll som den här vi datan på massa tjafs bara--.- lr har jag fel nu?

helt rätt, kommer bli fint,
jag o thess, kommer va stenhårda på om ngn leker i garaget, och det flesta vet att stolparna där inne i hårda, även jag:$

357 Inlägg
18 januari 2012
Kommer nog bli riktigt bra!

111 Inlägg
18 januari 2012
ja ser vi att de är nån som leker intee i garaget så säger vi till dom å jag tror nog allla blir sugna på att leka lite när man ser andra leka av sig visst har man tex saab som jag går de inte 100 bra men vafan gör de då då kan man ha nöjet å kolla på dom andranär dom leker av sig:) jag kommer ha sten hård koll jag med på dom som leker där inne

764 Inlägg
18 januari 2012
Ja för fan nu taggar vi till träffen och skiter i allt negativt!
Hoppas på lite snö tills dess då big_smile

46 Inlägg
18 januari 2012
AntonEriksson skrev:
Kommer nog bli riktigt bra!

absolut!

46 Inlägg
18 januari 2012
TurboLundin skrev:
Ja för fan nu taggar vi till träffen och skiter i allt negativt!
Hoppas på lite snö tills dess då big_smile

låter bra, hahah ja precis snön fan det skulle göra gott, man kan diskutera den ist wink

111 Inlägg
18 januari 2012
hehe jaa de e ju mkt possetivt med att vara under ikea med snöar det lr regnar det har vi tak å allt så ingen som behöver vara rädd för dåligt väder smile
och de finns mkt platts där under så de kan komma bra många innan vi fyller ikea garaget:P men jag kommer vara där även om ni inte vil komma så äre alltid nåra som kommer jag e grymt taggad nu smile

764 Inlägg
18 januari 2012
Känner att humöret gått upp ett snäpp och taggar inför träffen smile

111 Inlägg
18 januari 2012
ja de är väll bra det hoppas att alla får en liten kick så där så dom inser att de kan bli riktigt kul smile

Sök