Jag trodde faktiskt jag hade en projekttråd här tidigare men så verkar inte vara fallet. Nåväl jag testar hur det går att starta en, så får vi se hur flitigt den uppdateras.
Resan börjar hösten -08 då såg min integra ut såhär...
Det första jag gjorde var att byta fronten till en olackad faceliftfront samt lampor. Även andra fälgar samt en sänkning kom på plats.
Någonstans här fick jag inbrott no1. Bilen ställdes av och fick lagas med ny ruta osv. Till våren hade jag köpt nya coilovers och nya fälgar samt monterat en ITR vinge. Då såg den ut såhär. I bilen satt där numer en Sparco EVO XL samt en Recaro från en EVO IV som passagerarstol.
Sen började det suga i tarmen efter lite bredare fälgar...
Så vips mitt i säsongen -09 såg bilen plötsligt ut såhär. Läppen full med klistermärken, vingen borttagen och då nya fälgar som sagt.
Därefter kom inbrott no2. Bilen fick ställas in i garage igen över vintern. Allt lagades och jag gick hela vägen ut med ny lack och nya fälgar. När den premiärvisades såg bilen ut såhär.
Mer info kommer, det är lunchtime!
EDIT: Färdigäten!
Såhär såg bilen ut mer eller mindre hela säsongen, jag fokuserade mer på att köra bilen så mycket som möjligt istället. Så... Vintern kom och det var dags att ställa in bilen i garaget igen, denna gången lyckades jag göra det innan jag fick inbrott.
Vintern 10-11 fick bilen bara en mindre uppdatering. Nya stolar från en ITR monterades samt en rullbåge från Wiechers-sport. Dessutom monterades det en baslåda i reservhjulsbaljan.
Nu börjar vi närma oss nutid. Jag har numer ett nytt garage sen en vecka tillbaka och det första jag gjorde var att bygga en arbetsbänk och montera upp lite hyllor. Sen var det dags att hiva ur motorn men med brist på motorlyft kom vi inte längre att motorn sitter i dom två sista motorfästena. Men troligtvis kommer det en till undsättning i veckan här så jag kan börja riva.
Bild på garaget.
en riktigt usel bild på när bilen är uppallad. Måste ha kommit skit i linsen...