3343
Sök

Subaru impreza eller Mitsubishi evolution?

1 270 Inlägg
28 november 2011
Trådstartare
Hallå alla där ute!
Nu är det så att jag ska köpa ny bil till våren eller redan nu i vinter. Bilarna det står mellan är Subaru impreza och Mitsubishi evo, årsmodellerna jag har tänkt köpa är mellan 95-00 eller pris mellan 60-90000kr.
Vill helst inte ha någon som är original utan någon som är lite fixad!

Vad är det som skiljer dessa bilar ifrån varandra och vad bör jag ha extra koll på när jag åker och kollar på dom bilarna, finns inga i närheten av där jag bor och kan tänka mig att åka land och rike runt för att hitta den perfekta.
Så nu vill jag veta alla för och nackdelar med dessa bilar. Och är inte sugen på nått annat just nu.

Mvh Johan! smile

75 Inlägg
28 november 2011
helt klart evo!!!

Nya-trafikskolan.se
Ralliart/Mparts sweden
Racefan.se
Pbz.se

124 Inlägg
29 november 2011
I den prisklassen skulle jag absolut rekommendera en Evo.

1 101 Inlägg
29 november 2011
Japp helt klart evo i den prisklassen som redan är sagt, Ska du skaffa en subaru ska de vara en STI på en gång å dom börjar väll komma vid 120 000 kr

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

Skyline Stagea Club Sweden
290 Inlägg
29 november 2011
Evo

Before anyone did anything, Elvis did everything...

7 274 Inlägg
29 november 2011
En impreza gt eller sti?
Om det står mellan gt och evo så helt klart en evo!

1 270 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
okej, men varför är evon så självklar då? smile

373 Inlägg
29 november 2011
Woojen skrev:
Japp helt klart evo i den prisklassen som redan är sagt, Ska du skaffa en subaru ska de vara en STI på en gång å dom börjar väll komma vid 120 000 kr

En gammel STI får du mycket billigare än 120, däremot börjar rättstyrda newage STI vid ca 120 men då är det BILLIGT, men en newage STI är mycket bättre än både gamla Impreza och äldre Evo, om man kan leva med karossen och den extra vikten.

1 270 Inlägg
29 november 2011
Trådstartare
ImprezaGC8 skrev:
Woojen skrev:

En gammel STI får du mycket billigare än 120, däremot börjar rättstyrda newage STI vid ca 120 men då är det BILLIGT, men en newage STI är mycket bättre än både gamla Impreza och äldre Evo, om man kan leva med karossen och den extra vikten.

NU vet jag inte vilka som är newage och så men gillar inte karossen på 01:orna och nyare så någon sån blir det inte!

4 822 Inlägg
30 november 2011
J_Erixzzon skrev:
ImprezaGC8 skrev:
Woojen skrev:

NU vet jag inte vilka som är newage och så men gillar inte karossen på 01:orna och nyare så någon sån blir det inte!

newage är 01-> wink

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

1 270 Inlägg
30 november 2011
Trådstartare
Christian S skrev:
J_Erixzzon skrev:
ImprezaGC8 skrev:

newage är 01-> wink

Okej, antog att det var så! big_smile

Ingen som kan säga vad som skiljer dessa åt? eller VAD som är bättre och sämre med dessa!

Sök