Njae, skulle behållt den som den är. Tycker det är roligare att ha en riktigt trevlig puts än helt matt bara
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Njae, skulle behållt den som den är. Tycker det är roligare att ha en riktigt trevlig puts än helt matt bara
Aha okay! Ja den har riktigt bra lack.. några stenskott i fronten bara.. men annars riktigt mint condition.. Är bara lite nyfiken på tanken med mattsvart.. man kan ju alltid dra av folien framöver.. och det skyddar ju lacken med = )
Men mattsvart trenden kanske är över.. ? Mattvit kanske... ?
Mhm.. denna ska jag förvalta och förbättra försiktigt utan att det ska bli smaklöst! = )
Effekten kommer max hamna på runt 420hk.. jag vill behålla körbarheten och hållbarheten = ) Fördelen med kompressorn är kraften finns där hela tiden.. vridmomentet är sjukt..
Funderar även på ett par Z4M stolar i den eller Sparco med alcantara.. några stilrena med låg vikt.. men sett att dom kostar ca 7400kr/st!!
Tåls att fundera på..
Finns även BMW Performance stolar.. men dom kostar 5000euro paret...
Har du inga defekter i lacken förstår jag inte varför man skulle förstöra den fina blanka lacken med mattsvart? Nej usch, du får mer för den som den är tror jag!
Har du inga defekter i lacken förstår jag inte varför man skulle förstöra den fina blanka lacken med mattsvart? Nej usch, du får mer för den som den är tror jag!
Okay! Ja den har inte stora lackdefekter.. Tänkte mer på "mode" grejjen med mattsvart numera = ) Bara bollar med tanken!
Dom är snygga i mattsvart, och eftersom den nästan är gratis för dig så äre ju bara göra det Mattvit vet jag inte, låter jävligt snyggt men inte sett det på nån sån här förut Du kan ju endå tabort folieringen närsomhelst ju
mattsvart e bra... har själv 2 bilar som e de.. ena e lackad å den andra e "tejpad".
Haha ja fördelen med folien är ju att den är ju inte permanent.. och skyddar dessutom underlacken = )
Men är det snyggt å passar på just min bil... ? Det är frågan!
de e ju bara testa de e ju en av fördelarna med foliering
Mhm har ändå en annan kunds bil påväg in... Den ska mattsvart folieras.. blir nog alltid nått material över som man kan leka med iaf under vintern då den ändå står inomhus tills våren = )