och jag V70 D5 FWD. Snabb och snål, alltid varm och go tack vare übersprechern :-) snart dax för sommardäcken igen ;-)
Dedär var en helt otrolig bensinförbrukning på landsvägen. Vilken årsmodell är det och vad har du gjort med den? Tack på förhand mvh Robin
Allt står först i videon, V70 D5 Autotech steg 1 med 16" hjul :-) och jag har kontrollerat färddatorn vid ett tankpumpsbyte då jag monterade ner, tömde och rengjorde tanken. På Yatzy tror dem jag är galen, men det stämmer :-)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
och jag V70 D5 FWD. Snabb och snål, alltid varm och go tack vare übersprechern :-) snart dax för sommardäcken igen ;-)
Dedär var en helt otrolig bensinförbrukning på landsvägen. Vilken årsmodell är det och vad har du gjort med den? Tack på förhand mvh Robin
Bensin???
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Allt står först i videon, V70 D5 Autotech steg 1 med 16" hjul :-) och jag har kontrollerat färddatorn vid ett tankpumpsbyte då jag monterade ner, tömde och rengjorde tanken. På Yatzy tror dem jag är galen, men det stämmer :-)
Din S40 Länk funkar inte länge
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Helt otroligt att den drar så lite Hur mkt brukar den snitta vid "normal" körning då? Tänkte på en hel tank
Vardagskörning utan att direkt tänka mig för åt något håll 0.56 över en tank, mestadels 125km/h till/från jobbet. hög fart är dyrt :-)
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
snabb är tydligen en definition utan dess lika för tyckte den va ganska slö
Jopp, tokslö
snabb är tydligen en definition utan dess lika för tyckte den va ganska slö
Jopp, tokslö
nej men långt ifrån snabbt ?
ew... först jämförde jag mot övriga bilar i denna tråden, sedan mot mina normala preferenser :-) allt över 5sek 100-200 är sakta på sommaren
Volvo skrot 740 får duga, kom lite snö här var ut och plåga på skogsvägar sen över till asfalt slutade med att bakaxlen rasade fixat ny så bara få den svetsad sen hoppas på ny snö:D