Transam1973 skrev:
reaser skrev:
Transam1973 skrev:
Hade inte tänkt klaga
Det är ditt val. Inte sett bilen mer än på kort,vet ju faktiskt ingenting om vilket värde din Jetta stog dig i heller eller nåt närmare om skicket på bilarna. Så det är dina affärer inte mina.
Jettan var i mycket bra skick faktiskt dock krånglade tomgången samt att bes snart gick ut. Jettan var långt ifrån min favorit av dom 12-14bilar jag äger. Dock va forden i hemskt skick, bucklig, går orent, avgasystemet hänger, läckande vattenpump med mera men den e bes till april 2013,skattefri och hyffsat rostfri säkert värd hela 3000kr
Men jag gillar den skarp så på så sätt är jag nöjd=) Vet du om han Sjöberg är medlem här på garaget?
Äger du lika mkt bilar som jag:p Utöver de upplagda finns : helt rostfri Golf2 bes/skattad som annonseras nu,Laguna 99:a annonseras nu,Saab 9-3 Turbo 99:a annonseras nu. Samt ytterligare en gammal E30 84:a,en gammal 740 Turbo 90:a,en Micra 97:a. Fast bilbeståndet ökar/minskar ändras något veckovis
Vet inte angående Elvis men kan höra.
Nja så många bilar har jag la inte haft, äger runt 12-14 nu och totalt ägt ca 60s=) är det händelsevis en svart Golf?
Ja gör det, be även Elvis kontakta mig angående ägaruppgifterna så vi kan posta pappren (då han glömde sina hemma
) e du snäll
Om vi killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett.
Men vad kallas det när tjejer blir svettiga på samma ställe?
- Läppglans?