Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen
kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen
kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
de där är ju va min vr6a 4wd drar landsväg så nått allvarligt fel har du
Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen
kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
de där är ju va min vr6a 4wd drar landsväg så nått allvarligt fel har du
Han har ju inte skrivit vad de är för motor så de kan ju faktiskt va så att han också har en VR6a.
Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen
kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
de där är ju va min vr6a 4wd drar landsväg så nått allvarligt fel har du
Han har ju inte skrivit vad de är för motor så de kan ju faktiskt va så att han också har en VR6a.
dock så "antar" ja att de e en vanlig 1,8.. e de en VR6 så ska man va glad om den drar så lite.
de där är ju va min vr6a 4wd drar landsväg så nått allvarligt fel har du
Han har ju inte skrivit vad de är för motor så de kan ju faktiskt va så att han också har en VR6a.
dock så "antar" ja att de e en vanlig 1,8.. e de en VR6 så ska man va glad om den drar så lite.
0.86 eller mer står de på landsväg och de e ingen omöjlighet att få ner min till 0.9-0.95 {även hur skit tråkigt de e} så räknar jag de som typ samma siffror
Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
Har en golf 3 som drar i stort sätt litern även fast jag ligger 100 på motorvägen(under 3000varv) eller om jag ligger på 3500varv, spelar ingen roll, bilen drar endå 0.86 eller mer
följande saker är nyligen bytt: kamrem olja alla filter alla stift ljuddämpare mm
lamdan är ok enligt besiktningen kör alltid på 5an i 50
däck - 2.5bar
är det bara att acceptera att bilen är gammal och drar mer?
För mycket belastning på motorn, bara för du kör lågt varv blir inte bilen snålare. Give it a try. Stadskörning är de som slukar mest bensin
Folk får säga vad de vill om färddatorer men den kommer visa lägre förbrukning om man kör på 2an i 30 prick än 3an i 30. t.ex.
Motorn är ganska oeffektiv när man kör på låga varv brukar själv köra på 4an som högsta växel om jag inte ligger under 70 och mina bilar drar alltid "normalt" med soppa
Kontrollera tändning också. Tjejens vento drog en nästan en liter innan jag bytte kamrem och då hade nån jeppe ställt om tändning. för jag fick kugga om fördelaren efter kamrems bytet aldrig behövt de tidigare. Vips så drog den 0.65 per mil och vart piggare.