Japmax; Din var mycket svårsåld annars är dem lättsålda. Varför din var så svår att sälja kan ha fler orsaker.
Jag har sålt både till Norge och Tyskland den till Norge med 10tkr i "handpenning" utan att köparen ens sett bilen.
Jag har ägt en 540iA och 7st 6vxl och kan säga skillnaden är stor, det är som något fattas på automataren och det är det lilla extra som gör att en något blir fulländat, automat är som en oslipad diamant med 6vxl är den färdiga produkten.
En S6 Plus Sedan bör vara eftertraktad den är en av dem allra ovanligaste "standard" bilarna med knappt 100ex byggda, Avant är mycket vanligare med ca 855ex. Kamrem är dock tråkigt och dyrt.
Tyvärr har jag inte kört någon Plus eller ens urspunget S4 4,2 (280hk)/S6 4,2 6vxl (290hk) och kan inte uttala mig om hur dem är att köra både E39 540i/6 och framförallt E34 540i/6 är underbara. Jag hade S6 4,2 6vxl som främsta alternativ till 540i/6 E34 förrutom M5 E34 6vxl då för 10år sedan. (S6 plus var fortfarande dyr 2002 så den fanns inte med speciellt som det var sedan som gällde). BMW vann pga kamkedja, mycket bättre forum och för att V.A.G hade så dålig service/attityd hos sina handlare/verkstäder. Det är inget jag är ledsen för idag även om Plusen hade behövt/behöver någon som brinner för den märkligt att en bil med den historian ligger så lågt. S6 Plus var den första bil från Audis Quattro GMBH som givit oss RS4 B5 och RS4 B7 efter plusen.
Mvh Stephan