29 december 2011
Trådstartare
Vi önskar alla välkomna till "Örebromixen" 16 Juni.
Premiär i år är att vi fått tillstånd att åka kortege från svampen Dalbygatan 4 MED START KL 11.00 för Er som inte vill åka kortegen är det insläpp kl 12.00(på träffområdet Ånnaboda) kommer vara ordentligt skyltat, Örebro via Storgatan-Drottninggatan (som biltrafik inte är tillåten på) Rudbecksgatan vidare Karslundsgatan Till Ånnaboda med lite respekt över att det här är första gången vi kör "Örebromixen" så här så kan det bli ev lite luckor, men hoppas på de som är hemma i Örebro på hjälp att styra upp karavanen som kommer att vara i ca 2,8 mil och det är mäktigt kan jag lova, vi har gjort det i 18 år med "volvoträffen-Örebroträffen" och det har funkat mycket bra.
Det viktigaste att tänka på är ingen buskörning, och att alltid stanna för ev utryckningsfordon, jag kommer att lägga ut en vägkarta i god tid innan träffen ifall någon kommer ifrån.
Vi styr till Ånnaboda (kilsbergenas konferens) där vi fortsätter med aktivitet med bl a utställning på bilarna vi tar ut en entrè avgift på 60:- Per person spar Entrèbiljetten så finns chansen att vinna fina priser.
Det finns tillgång till det mesta på plats, vi slår även i år igång grillen dår det finns hamburgare, korv, dricka och te till mycket bra priser en del bättre än förra året t.o.m.
Innan jag skriver ut klasserna så hoppas jag att allt i karavanen sköts och inga nedskräpningar det förstör bara för alla andra nu hoppas vi på en riktig höjdardag.
1--3 Pris Volvo
1--3 Pris Saab
1--3 Pris Tyska
1--3 Pris Japan
1--3 Pris Usa
1--3 Pris Mixen
1 Pris Bästa Lack
1 Pris Styling
1 People Choice
Mycket välkomna!!!!!!!
Klara sponsorer: BRL BILSPORT BILTEMA
Senast redigerat av MarianaMill (30 april 2012)