Borde vara vid fötterna på antingen förarsidan eller passagerarsidan, var iaf så på min Golf och borde ju vara samma princip på Passat! Borde även gå att se hålet från motorutrymmet, följ bara kablaget. Hålet är med stor sannolikhet tätat med en slags gummitätning, snitta bara ett litet jack i den så får du igenom kabeln, lycka till!
alltså i nerkant på torpedväggen? Jag kollade bara överkant, hehe.. Såg en del kabelhärvor som gick genom såklart. Men jag har hört att det finns någon gummiplugg man kunde lossa på och dra genom där
jag har fått in kabeln i kupén nu. Dock så har jag nästa problem att ta itu med, tröskellisterna, hur lossar man dem? Verkar sitta som fan och är orolig för att de ska gå av..
Vi löste det, nu har jag tredje o förhoppningsvis sista problemet, får inte ut stereon.. Har köpt nycklar, dock bara två st men de borde räcka tyckte BRL, men nycklarna liksom "krokar inte i" någonting? Stereon sitter som berget.
Nycklarna ska tryckas in på kortsidan av stereon, på båda sidorna. Vålda ska du inte behöva göra, enbart trycka in dom och sedan dra ut stereon. Säker på att du har rätt nycklar? Är ju olika beroende på vad du har för märke på stereon.
Då har jag antagligen fått fel nycklar, har fått vålda en hel del utan framgång. Skit också. Märke på stereon vet jag inte vad det är, men det är en original dubbel-din.. Bilen är en -05 med gamla karossen.
haha, jag ska ta och åka förbi där någon dag i veckan. Beställde förövrigt en Pioneer Avh 3300BT, ett DLS RM6.2 framsystem och ett SPL ICE-1500D slutsteg till basen nyligen . Framsystemet ska jag driva med ett pioneersteg som jag har liggandes.
Till vänster om batteriet, sett framifrån, så är det två genomföringar i torpedväggen. Där drog jag min kabel, du får ta ner handskfacket också för att se något sen.
Antingen via passagerar sidan eller förarsidan. Dråg min på förarsidan. Genomförningen är precis bredvid gaspedalen. Trekantigt hål i torpeden, större kabel än 35mm går ej igenom.