Jag fick det först... men började fundera... MMm 0.5Ohm 2512or.. Det är då 5Kw per bas, tror inte dom hadde mått så bra av det... NU duger det bra med 1Ohm. Kommer nog bli bra fart trotts det.. och kan köra 4Ohm när jag vill SQa ^^
racer-putte skrev:
fegis varför inte d2 spolar för
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]
Jag fick det först... men började fundera... MMm 0.5Ohm 2512or.. Det är då 5Kw per bas, tror inte dom hadde mått så bra av det... NU duger det bra med 1Ohm. Kommer nog bli bra fart trotts det.. och kan köra 4Ohm när jag vill SQa ^^
racer-putte skrev:
fegis varför inte d2 spolar för
hursom så kommer det att lira herre jösses mysigt ..
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
du går in i fotoalbum, öppnar bilden du ska lägga upp, sen till höger om bilden så står det BBC code, den länken kopierar du, sen klistrar du in den i tråden
du går in i fotoalbum, öppnar bilden du ska lägga upp, sen till höger om bilden så står det BBC code, den länken kopierar du, sen klistrar du in den i tråden
Har blivit lite gjort i dag, Nu är resten av bygget beroende på lådan. Så det kommer bli lite stiljtje tills ritningen kommer. och resten kan på börjas..
Men battericover har blivit byggd och en låda till nivåreglerings kompresson.
Det kommer bli klätt, men glömde tyget hemma...
Så ser det ut under locket nu.
Varit ett tag sedan det blev lite uppdateringar nu... Livet kommer i mellan i bland
Men lite har hänt, Byggt ett steg rack. det kommer bli skrotat tyvärr. "Kommer inte få platts"
Nya HU ramen på plats, snygg men SATAN vad det kommer bli trångt med kablarna... Det får lösa sig fram över, måste montera i sär hela inredingen för att kunna sträcka upp och få¨ner allt innanför.